PÍCHOVÁ, Romana a Lukáš POLANECKÝ. Komparace využívaných analýz při zpracování marketingového auditu. Auspicia. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, roč. XIII, číslo 2, s. 54-66. ISSN 2464-7217. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komparace využívaných analýz při zpracování marketingového auditu
Název anglicky Comparisons Used Analyses When Processing Marketing Audit
Autoři PÍCHOVÁ, Romana (203 Česká republika, domácí) a Lukáš POLANECKÝ (203 Česká republika).
Vydání Auspicia, České Budějovice, Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2016, 2464-7217.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/75081431:_____/16:00000818
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky marketingový audit; Porterův model pěti sil; STEP analýza; SWOT analýza
Klíčová slova anglicky marketing audit; Porter’s Five Forces model; STEP analysis; SWOT analysis
Štítky KEM2, RIV16
Změnil Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 20. 10. 2016 10:30.
Anotace
Příspěvek je věnován problematice marketingového auditu. Účelem tohoto článku je seznámit čtenáře s problematikou marketingového auditu, definovat jeho náplň a obsah, stanovit a charakterizovat jeho účel, cíl a přínosy pro auditovaný podnik. Dále poukázat na možnost využití analýz, které mohou být pro podnik při vykonání marketingového auditu přínosné a které podniku určí jejich slabá místa a problematické oblasti, či naopak určí jejich silné stránky a možné příležitosti. Cílem příspěvku je navrhnout podnikům optimální kombinaci užívaných analýz při zpracování marketingového auditu.
Anotace anglicky
This paper discusses the marketing audit. The purpose of this article is to familiarize the reader with problems of marketing audit, define its content, define and characterize its purpose, goal and benefits for the audited company. Further it is to highlight the possibility of using analyses that may be beneficial while implementing marketing audit in the company, and indicate its weaknesses and problem areas or, on the contrary, determine its strengths and potential opportunities. The aim of this paper is to propose an optimum combination of analyses used in the processing of marketing audit.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 12:47