ŠTARCHOŇ, Peter, Martina JUŘÍKOVÁ, Olga JURÁŠKOVÁ, Dagmar WEBEROVÁ, Josef KOCOUREK, Lenka LIŽBETINOVÁ, Lucia VILČEKOVÁ a Kristýna KOVÁŘOVÁ. Značky a český zákazník. 1. vydání. Zlín: VeRBum. 104 s. ISBN 978-80-87500-76-7. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Značky a český zákazník
Název anglicky The brands and Czech customer
Autoři ŠTARCHOŇ, Peter (703 Slovensko), Martina JUŘÍKOVÁ (203 Česká republika), Olga JURÁŠKOVÁ (203 Česká republika), Dagmar WEBEROVÁ (703 Slovensko, domácí), Josef KOCOUREK (203 Česká republika), Lenka LIŽBETINOVÁ (703 Slovensko, domácí), Lucia VILČEKOVÁ (703 Slovensko) a Kristýna KOVÁŘOVÁ (203 Česká republika).
Vydání 1. vydání. Zlín, 104 s. 2015.
Nakladatel VeRBum
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/75081431:_____/15:00000687
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-87500-76-7
Klíčová slova česky značky; zákazník; domácí produkt; marketing
Klíčová slova anglicky brand; customer; domestic product; marketing
Štítky KCRM1, RIV16
Změnil Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 21. 7. 2016 09:27.
Anotace
Předkládaná publikace akcentuje klíčové skutečnosti budování a řízení značky z pohledu současné marketingové teorie, z pohledu vybraných subjektů hospodářské praxe i z pohledu českých zákazníků. Analyzuje manažérské procesy a rozhodnutí strategického budování a řízení portfolia značek, jeho synergické a multiplikační efekty a specifikuje klíčové faktory ovlivňující zvyšování hodnoty značek ve vztahu k ovlivňování postojů a preferencí spotřebitelů k značkovým produktům. Poskytuje obecně použitelné zásady budování a řízení značky v podmínkách současného trhu, mapuje aktuální postoje českých zákazníků vůči značkám, jejich významu, jakož i vlivu na jejich nákupní chování, které zároveň konfrontuje s chováním slovenských zákazníků.
Anotace anglicky
The publication emphasizes the key facts of building and brand management from the perspective of contemporary marketing theory, from the perspective of selected entities of economic reality and from the perspective of the Czech customers. It analyzes the management processes and strategic decision of building and managing the portfolio of brands, its synergies and multiplier effects, and specifies the key factors influencing the increasing the value of brands in relation to influencing the attitudes and preferences of consumers to branded products. The publication provides a general applicable principles of building and management of brand in the current market conditions, maps the current attitudes of Czech customers to brands, their importance and influence on their purchasing behavior, which also confronts with the behavior of Slovak consumers.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 21:35