GANGULY, Prabir a Karolína ŠKRLANTOVÁ. Methodological approach of teaching sustainability concepts to civil engineering students. In Advances and Trends in Engineering Sciences and Technologies: Proceedings of the International Conference on Engineering Sciences and Technologies. 1. vyd. Londýn: Taylor & Francis Group. s. 269-274. ISBN 978-1-138-02907-1. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Methodological approach of teaching sustainability concepts to civil engineering students
Název česky Metodický přístup výuky koncepcí udržitelnosti pro studenty inženýrského stavitelství
Autoři GANGULY, Prabir (203 Česká republika, domácí) a Karolína ŠKRLANTOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Londýn, Advances and Trends in Engineering Sciences and Technologies: Proceedings of the International Conference on Engineering Sciences and Technologies, od s. 269-274, 6 s. 2016.
Nakladatel Taylor & Francis Group
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 20101 Civil engineering
Stát vydavatele Velká Británie a Severní Irsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/75081431:_____/16:00000619
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-1-138-02907-1
Klíčová slova česky udržitelnost; inženýrský program; stavebnictví; konceptuální model
Klíčová slova anglicky sustainability; engineering program; construction; conceptual model
Štítky KST1, RIV16, SCOPUS
Změnil Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 21. 4. 2017 10:22.
Anotace
Sustainability is often overlooked in favor of other technical or humanitarian subjects in many civil/construction engineering programs. This has been noted not only by UNESCO but also by many eminent researchers in engineering education. To help address this issue, this paper presents approaches to introduce civil engineering students to sustainability issues by using a conceptual model based on the emerging issues of sustainability in the construction industry.
Anotace česky
Udržitelnost je často přehlížena ve prospěch jiných technických nebo humanitárních subjektů v mnoha inženýrských stavebních studijních programech. To uvádí nejen UNESCO, ale také mnoho významných výzkumných pracovníků inženýrského vzdělávání. Tento článek prezentuje přístupy k zavedení problematiky udržitelného rozvoje do studia stavebního inženýrství pomocí konceptuálního modelu, který je založený na rozvíjejících se otázkách udržitelnosti ve stavebnictví.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 02:32