BIBA, Vladislav a Michaela KLEPANCOVÁ. Názor študentov na predmet chémia - skúmanie pomocou testu nezávislosti. Trendy ve vzdělávání, Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015, vol. 8, č. 1, s. 22-26. ISSN 1805-8949.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Názor študentov na predmet chémia - skúmanie pomocou testu nezávislosti
Název česky Názor studentů na předmět chemie – zkoumání pomocí testu nezávislosti
Název anglicky Student's attitude towards subject chemistry - research using test of independence
Autoři BIBA, Vladislav (703 Slovensko, garant, domácí) a Michaela KLEPANCOVÁ (703 Slovensko, domácí).
Vydání Trendy ve vzdělávání, Olomouc, Univerzita Palackého v Olomouci, 2015, 1805-8949.
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/75081431:_____/15:00000506
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky chemie; dotazníkový průzkum; test nezávislosti
Klíčová slova anglicky chemistry; questionnaire research; independence test
Štítky KPV1, KSTR5, RIV15, SEZNAM
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 21. 9. 2015 13:53.
Anotace
Príspevok popisuje výsledky prieskumu medzi študentmi na VŠTE v Českých Budějoviciach, v ktorom bol pomocou dotazníka zisťovaný ich vzťah k chémii. Zamerali sme sa hlavne na hľadanie súvislostí medzi odpoveďami na otázky dotazníka pomocou štatistického testu nezávislosti.
Anotace česky
Příspěvek popisuje výsledky průzkumu mezi studenty na zahrnutý v Českých Budějovicích, ve kterém byl pomocí dotazníku zjišťován jejich vztah k chemii. Zaměřili jsme se hlavně na hledání souvislostí mezi odpověďmi na otázky dotazníku pomocí statistického testu nezávislosti.
Anotace anglicky
The paper describes the results of research among students at Institute of Technology and Business in Czech Budejovice, whose relationship to chemistry was investigated by a questionnaire. We focused on connections between responses using statistical test of independence.
VytisknoutZobrazeno: 20. 10. 2020 01:54