SLABÁ, Marie a Hudečková QI. Analysis of development of the most valuable brands in the world and the most valuable brands in China. Littera Scripta, České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2015, roč. 8, č. 1, s. 49-59. ISSN 1805-9112.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analysis of development of the most valuable brands in the world and the most valuable brands in China
Název česky Analýza vývoje nejhodnotnějších značek světa a nejhodnotnějších značek v Číně
Autoři SLABÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí) a Hudečková QI (156 Čína).
Vydání Littera Scripta, České Budějovice, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2015, 1805-9112.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/75081431:_____/15:00000491
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky značka; hodnota značky; Brandz
Klíčová slova anglicky brand; brand value; Brandz
Štítky A_IBW, A_MAM, IBW, IBW_H, KCRM1, MAK, MAM_2, MAM_2a, MARK, MAZ, RIV15, SEZNAM
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 2. 7. 2015 08:32.
Anotace
Brands are one of the most important assets of any entity, regardless of its area. In theory and in the practice there are lots of methods of evaluation of brands that are trying to determine the most valuable brands in the world. In this article, the authors focus on the methodology BRANDZ developed by Millward Brown, a WPP. This methodology is based on the empirical research of more than three million consumers who evaluated more than 100 thousand different brands on fifty markets. The article analyzes not only global brands, but also the development of the most valuable brands in the rapidly developing Chinese market.
Anotace česky
Značky představují jedno z nejdůležitějších aktiv, jakéhokoliv subjektu bez ohledu na oblast jeho působení. V teorii i praxi existuje celá řada metodik hodnocení značek, které se snaží stanovit nejhodnotnější značky světa. V tomto článku se autorky zaměří na metodiku hodnocení značek BRANDZ společností Millward Brown a WPP. Metodika je založena na hodnocení značek prováděného na základě empirického výzkumu více než tří milionů spotřebitelů, kteří hodnotí více než 100 tisíc značek na padesáti různých trzích. Článek se zabývá analýzou nejen globálních značek, ale také vývojem nejhodnotnějších značek rychle se rozvíjejícího čínského trhu.
VytisknoutZobrazeno: 23. 11. 2020 17:44