SLABÁ, Marie. Analýza webových stran vybraného hotelu v českých budějovicích – případová studie. In Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu : sborník příspěvků. 1. vyd. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová Brno. s. 195-203. ISBN 978-80-87300-56-5. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza webových stran vybraného hotelu v českých budějovicích – případová studie
Název anglicky Analysis of websites of selected hotel in české budějovice – Case study
Autoři SLABÁ, Marie.
Vydání 1. vyd. Brno, Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu : sborník příspěvků, od s. 195-203, 9 s. 2014.
Nakladatel Vysoká škola obchodní a hotelová Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-87300-56-5
Klíčová slova česky Marketing; marketingová komunikace; webové stránky; hotel; internet; sociální sítě
Klíčová slova anglicky Marketing; marketing communication; websites; hotel; internet; social network
Štítky KCRM1, MAK, MAR, MARK
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 23. 6. 2014 08:14.
Anotace
Internetový marketing je v současné době považován klíčový nástroj marketingové komunikace každé organizace, jelikož počet uživatelů internetu neustále narůstá. Základním nástrojem marketingové komunikace na internetu jsou webové stránky. Tento článek se proto zaměřuje na objektivní hodnocení webových stránek vybraného hotelu v Českých Budějovicích. Analýza bude zaměřena na analýzu zdrojového kódu, hodnocení síly webu a analýzu klíčových slov.
Anotace anglicky
Internet marketing is currently considered as a key tool of marketing communication for any organization, since the number of Internet users continues to grow. The basic tool of marketing communication on the Internet is website. This article therefore focuses on the objective evaluation of websites of selected hotel in České Budějovice. The analysis will focus on the source code analysis, assessing of the power of the website and keyword analysis.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 09:12