ZEMAN, Robert a Radka VANÍČKOVÁ. Coaching in the school practice. Economics and politics. Magnitogorsk: Magnitogorskij zemědělskij technickij univerzita, Neuveden, 1(2), s. 100-103. ISSN 2310-4570. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Coaching in the school practice
Název česky Koučink ve školní praxi
Autoři ZEMAN, Robert a Radka VANÍČKOVÁ.
Vydání Economics and politics, Magnitogorsk, Magnitogorskij zemědělskij technickij univerzita, 2014, 2310-4570.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Rusko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky koučink; hodnocení školy; kvalita; úroveň a rozvoj školy; vzdělávací aktivity; marketingový audit
Klíčová slova anglicky Coaching; development plan of the college; evaluation of the college; evaluation standard; increase effeciency of the academic employess; strategic planning; education activities; quality and level of the college; SWOT analysis; STEP analysis; marketing audit
Štítky KEM2, MAD, MAD_a
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 8. 4. 2014 14:38.
Anotace
There are many opportunities to coach in the school environment for instance for planing school learning activities, project realization and basic tasks, dealing with range of problems, team building, improving the teacher's effectivity or for planing their development. We can use couching to evaluate teachers and their results during the proces of autoevaluation. We can use coaching also during school reforms, their implemantation and their evaluation.
Anotace česky
Příležitostí ke koučování v prostředí školy je celá řada – např. při plánování školních a vzdělávacích aktivit, realizaci projektů a zadaných úkolů, při řešení různých problémů, tvorbě a rozvoji týmů nebo zvyšování efektivnosti růstu a rozvoje akademických pracovníků. Koučink využíváme při hodnocení akademických pracovníků a výsledků jejich práce v procesu autoevaluace i při úpravách a případných změnách ve školním vzdělávacím programu strategického plánování rozvoje školy, jejich realizaci a vyhodnocování (evaluaci a autoevaluaci) rozvoje školy s ohledem do budoucna.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 10:39