ŠIMANDL, Václav a Václav DOBIÁŠ. Výuka digitální bezpečnosti na Vysoké škole technické a ekonomické. In Rizika internetové komunikace v teorii a praxi. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2013. s. 147-176. Monografie. ISBN 978-80-244-3571-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výuka digitální bezpečnosti na Vysoké škole technické a ekonomické
Název anglicky Teaching of e-safety and e-security at the Institute of technology and business
Autoři ŠIMANDL, Václav (203 Česká republika, garant) a Václav DOBIÁŠ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Olomouc, Rizika internetové komunikace v teorii a praxi, od s. 147-176, 30 s. Monografie, 2013.
Nakladatel Univerzita Palackého v Olomouci
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/75081431:_____/13:00000353
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-244-3571-8
Klíčová slova česky E-bezpečnost; digitální bezpečnost; výuka ICT; výuková metoda; aktivizace studentů; aktivizující metody
Klíčová slova anglicky E-safety; e-security; teaching of ICT; teaching method; activation of students; activating methods
Štítky INF_1, INF_2, KPV3, riv13
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 28. 4. 2014 10:10.
Anotace
Kapitola se zabývá výukou vybraných oblastí e-bezpečnosti na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích. V příspěvku popisujeme naše zkušenosti s různými metodami výuky této problematiky a diskutujeme přínos těchto přístupů na základě kvantifikace dat získaných pomocí didaktických testů. Publikace byla realizována v rámci projektu E-SYNERGIE - vědeckovýzkumná síť pro rizika elektronické komunikace (CZ.1.07/2.4.00/17.0062).
Anotace anglicky
This paper deals with the teaching of some fields of e-safety and esecurity at The Institute of Technology and Business. We describe our experience with various teaching methods of these topics. We discuss the contribution of these approaches according to the data which were collected using a pair of didactic tests. The publication was realized under the project E-SYNERGY - Scientific Network for Risk electronic communications (CZ.1.07/2.4.00/17.0062).
VytisknoutZobrazeno: 8. 8. 2022 07:22