PALMOVÁ, Jana. Reflexe zkušeností z elektronického testování v rámci cizích jazyků. In E-konference na téma Využití elektronických médií ve výuce a testování v cizích jazycích na profesně zaměřené škole. 1. vyd. České Budějovice: Tribun EU s. r. o. s. 34-37. ISBN 978-80-263-0358-9. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Reflexe zkušeností z elektronického testování v rámci cizích jazyků.
Název anglicky Reflecion of Electronic Testing Experience in Foreign Languages.
Autoři PALMOVÁ, Jana.
Vydání 1. vyd. České Budějovice, E-konference na téma Využití elektronických médií ve výuce a testování v cizích jazycích na profesně zaměřené škole. od s. 34-37, 4 s. 2013.
Nakladatel Tribun EU s. r. o.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-263-0358-9
Klíčová slova česky elektronické testování; odpovědník; systém IS; sestavování testů; specifická prorucha učení
Klíčová slova anglicky electronic testing; ROPOT; the system IS;compilingtests; specific learning disability
Štítky KCJ2, KCJ5
Změnil Změnila: Jiřina Hřebečková, učo 8397. Změněno: 5. 4. 2013 11:19.
Anotace
Příspěvek je zaměřen na konkrétní osobní zkušenosti s využitím elektronického testování v rámci cizích jazyků. Zmíněny jsou jak problematické body tohoto druhu ověřování znalostí, tak jeho mnohé nesporné výhody. Dále se autorka dotýká rozdílu mezi elektronickým testováním studentů denního a kombinovaného studia, problematice orientace v systému, sestavování odpovědníků, či předpokládanému individuálnímu přístupu u studentů se specifickou poruchou učení.
Anotace anglicky
The paper focuses ona specificpersonal experience in using electronictesting inforeign languages. Problematicpoints are mentionedaswell as the validationof knowledgeand itsmanydifferent advantages.The authortouchesthe differencebetween electronictestingstudentsof full- and part-time students, compiling ROPOTorindividual approachintendedfor studentswith a specificlearning disability.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 06:58