PALMOVÁ, Jana. Reflexe zkušeností z elektronického testování v rámci cizích jazyků. (Reflecion of Electronic Testing Experience in Foreign Languages.). In E-konference na téma Využití elektronických médií ve výuce a testování v cizích jazycích na profesně zaměřené škole. 1. vyd. České Budějovice: Tribun EU s. r. o., 2013, p. 34-37. ISBN 978-80-263-0358-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Reflexe zkušeností z elektronického testování v rámci cizích jazyků.
Name (in English) Reflecion of Electronic Testing Experience in Foreign Languages.
Authors PALMOVÁ, Jana.
Edition 1. vyd. České Budějovice, E-konference na téma Využití elektronických médií ve výuce a testování v cizích jazycích na profesně zaměřené škole. p. 34-37, 4 pp. 2013.
Publisher Tribun EU s. r. o.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form storage medium (CD, DVD, flash disk)
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN 978-80-263-0358-9
Keywords (in Czech) elektronické testování; odpovědník; systém IS; sestavování testů; specifická prorucha učení
Keywords in English electronic testing; ROPOT; the system IS;compilingtests; specific learning disability
Tags KCJ2, KCJ5
Changed by Changed by: Jiřina Hřebečková, učo 8397. Changed: 5/4/2013 11:19.
Abstract
Příspěvek je zaměřen na konkrétní osobní zkušenosti s využitím elektronického testování v rámci cizích jazyků. Zmíněny jsou jak problematické body tohoto druhu ověřování znalostí, tak jeho mnohé nesporné výhody. Dále se autorka dotýká rozdílu mezi elektronickým testováním studentů denního a kombinovaného studia, problematice orientace v systému, sestavování odpovědníků, či předpokládanému individuálnímu přístupu u studentů se specifickou poruchou učení.
Abstract (in English)
The paper focuses ona specificpersonal experience in using electronictesting inforeign languages. Problematicpoints are mentionedaswell as the validationof knowledgeand itsmanydifferent advantages.The authortouchesthe differencebetween electronictestingstudentsof full- and part-time students, compiling ROPOTorindividual approachintendedfor studentswith a specificlearning disability.
PrintDisplayed: 3/5/2024 15:01