ŠÍMA, František. Jak řeší žáci a studenti slovní úlohy. In Naďa Vondrová. Dva dny s didaktikou matematiky 2012 : sborník příspěvků. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2012. s. 177-185, 9 s. ISBN 978-80-7290-604-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak řeší žáci a studenti slovní úlohy
Název anglicky As pupils and students solve word problems
Autoři ŠÍMA, František.
Vydání Praha, Dva dny s didaktikou matematiky 2012 : sborník příspěvků, od s. 177-185, 9 s. 2012.
Nakladatel Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-7290-604-8
Klíčová slova česky Slovní úlohy; vyhodnocení klasifikace; metody řešení slovní úlohy; vyhodnocení užitých me-tod
Klíčová slova anglicky Word problems; evaluation of classification; methods of a word problem solution; evaluation of used methods
Štítky KPV1, MAT_1, MAT_2
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 27. 2. 2013 11:21.
Anotace
Článek pojednává o průzkumu, který byl proveden na základních a středních školách v jihočeském kraji. Žákům a studentům byly zadány čtyři slovní úlohy – o celku a části, o pohybu, o směsích a o společné práci. Byl vyhodnocen celkový prospěch a také metody, které řešitelé používali. Na závěr byly uvedeny nejzajímavější užité postupy.
Anotace anglicky
The article deals with the survey carried out at elementary and secondary schools in South Bohemia region. Four word problems were submitted to pupils and students – about the whole and parts, about movement, mixtures and common work. The result of each pupil/student was evaluated as well as the methods they used. The most interesting methods are presented at the end of the article.
VytisknoutZobrazeno: 26. 9. 2020 05:05