ŠOLC, Ladislav. Zabota o ključevych klijentach v sfere prodaž i marketinga. In Teoretičeskije i prikladnyje issledovanija social’no-ekonomičeskich sistem v uslovijach integracii Rossii v mirovuju ekonomiku : sbornik naučnych statej. Tjumen’: Tjumenskij gosudarstvennyj universitet. s. 311-315. ISBN 978-5-903725-58-8. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zabota o ključevych klijentach v sfere prodaž i marketinga
Název česky Péče o klíčové zákazníky v prodeji a marketingu
Název anglicky Care of key customers in retail and marketing area
Autoři ŠOLC, Ladislav.
Vydání Tjumen’ Teoretičeskije i prikladnyje issledovanija social’no-ekonomičeskich sistem v uslovijach integracii Rossii v mirovuju ekonomiku : sbornik naučnych statej, od s. 311-315, 5 s. 2012.
Nakladatel Tjumenskij gosudarstvennyj universitet
Další údaje
Originální jazyk ruština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Rusko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-5-903725-58-8
Klíčová slova česky kupní síla; konkurence; diferenciace; marketing; logistika; kvalita; statistika; prodej; péče; klíčový zákazník; účetnictví; zboží; turbulentní podmínky
Klíčová slova anglicky key account manager; purchasing power; competition; differentiation; marketing; logistics; quality; statistic; retail; care; key customer; bookkeeping; goods
Štítky KCRM1, MAR
Změnil Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 13. 11. 2012 11:18.
Anotace
Osnovnaja funkcija v nastojaščeje vremja ograničennoj pokupatel’noj sposobnosti, trebovanija k kačestvu tovarov i uslug rastet. Konkurs javljajetsja žestkoj i silnoj, poka ne polučili uveličenije prodaž i ekonomičeskij krizis, kotoryj poražajet ne tol’ko Čechii, no po vsej Jevrope. Marketologi vse čašče prosjat ključevoj vopros: "Skol’ko stimulirovat’ spros"? Tradicionnyje sposoby sniženija cen i differenciacija produkta uže ne dostatočno i rynočnych segmentov perenasyščen tovarami vsech vidov. Sovremennyje strategii dolžny byt’ osnovany na tekuščich i kačestvennoj informacii. Sootvetstvujuščaja informacija, osobenno nomera, kotoryje dolžny buchgalterskogo učeta i personal v logistike. V marketinge ne vzimajutsja statističeskije metody (naprimer, analiz vremennych rjadov), potomu čto eti metody ne v turbulentnych uslovijach segodnjašnego želajemogo effekta. Sistemy monitoringa kompanii s točki zrenija statistiki, ili buchgalterskogo učeta, a ne trebovanijami marketinga.
Anotace česky
Hlavním rysem současnosti je limitovaná kupní síla, jejíž nároky na kvalitu zboží a služeb rostou. Konkurence je silná až vyostřená i vzhledem k sílící odbytové a ekonomické krizi, která sužuje nejen ČR, ale celou Evropu. Obchodníci si stále častěji kladou klíčovou otázku: „Jak výrazně povzbudit poptávku „? Klasické způsoby snížení ceny a diferenciace produktu již nestačí a tržní segmenty jsou přezásobeny zbožím všeho druhu. Moderní strategie musí vycházet z aktuálních a kvalitních informací. Relevantní informace jsou především čísla, která potřebují účetní a pracovníci v logistice. V marketingu se upouští od statistických metod (např. Analýza časových řad), neboť tyto metody nepřinášejí v dnešních turbulentních podmínkách potřebný efekt. Systémy sledující podnik z hlediska statistik, či účetnictví, neodpovídají marketingovým požadavkům.
Anotace anglicky
The basic note of presents is the limited purchasing power. Her rights on the goods and services quality increase. Competition is strong and sharped in view of strengthening sales and economic crisis, that pothers not only Czech Republic but all Europe too. Business men make forever the question : „How boldly activate demand ?“ Conventional manners don’t be sufficient already and market segments are supplied with goods from all over the world. Modern strategy has to flow from current and first-rate advices. Relevant advices are first such numbers, that will be for book-keepers and logistics workers available. In marketing jettisoning from statistical methods (for example time lines analysis), because those methods don’t bring by todayś turbulent conditions necessary effect. Frameworks following the enterprise in light of statistic, or bookkeeping don’t available for today’s marketing conditions.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 01:04