SLABÁ, Marie a Gabriela ŠVEJDOVÁ. Marketing management II : studijní opora pro kombinované studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 132 s. ISBN 978-80-87278-74-1. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing management II : studijní opora pro kombinované studium
Autoři SLABÁ, Marie a Gabriela ŠVEJDOVÁ.
Vydání 1. vyd. České Budějovice, 132 s. 2012.
Nakladatel Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-87278-74-1
Štítky KCRM1, MAM_2, MAM_2a, MAZ
Změnil Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 22. 1. 2015 08:51.
Anotace
Tato učební opora, která je primárně určena studentům kombinované formy studia Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích se zaměření na specializaci Marketing, která je nabízena ve studijním programu Ekonomika a management. Dále je určena jako východisko pro studium studentů prezenční formy této specializace i studentů, kteří si tento předmět vyberou jako volitelný. Tato učební opora navazuje na učební oporu Marketing management I a jejím cílem je prohloubit znalosti studentů z oblasti marketing managementu se zaměřením na mezinárodní marketing a jeho specifika. Důraz je kladen na nové přístupy a aplikaci získaných teoretických poznatků na konkrétní příklady z praxe.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 09:06