c 2012

Marketing management II : studijní opora pro kombinované studium

SLABÁ, Marie a Gabriela ŠVEJDOVÁ

Základní údaje

Originální název

Marketing management II : studijní opora pro kombinované studium

Autoři

SLABÁ, Marie a Gabriela ŠVEJDOVÁ

Vydání

1. vyd. České Budějovice, 132 s. 2012

Nakladatel

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-87278-74-1

Štítky

KCRM1, MAM_2, MAM_2a, MAZ
Změněno: 22. 1. 2015 08:51, Ing. Ivana Čertická

Anotace

V originále

Tato učební opora, která je primárně určena studentům kombinované formy studia Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích se zaměření na specializaci Marketing, která je nabízena ve studijním programu Ekonomika a management. Dále je určena jako východisko pro studium studentů prezenční formy této specializace i studentů, kteří si tento předmět vyberou jako volitelný. Tato učební opora navazuje na učební oporu Marketing management I a jejím cílem je prohloubit znalosti studentů z oblasti marketing managementu se zaměřením na mezinárodní marketing a jeho specifika. Důraz je kladen na nové přístupy a aplikaci získaných teoretických poznatků na konkrétní příklady z praxe.
Zobrazeno: 22. 11. 2024 11:41