Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{17824, author = {Slabá, Marie}, address = {České Budějovice}, edition = {1. vyd.}, language = {cze}, location = {České Budějovice}, isbn = {978-80-87278-84-0}, publisher = {Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích}, title = {Marketing management I : studijní opora pro kombinované studium}, year = {2011} }
TY - GEN ID - 17824 AU - Slabá, Marie PY - 2011 TI - Marketing management I : studijní opora pro kombinované studium PB - Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích CY - České Budějovice SN - 9788087278840 N2 - Znalosti oboru marketing management jsou v současné době považovány za jednu z klíčových kompetencí manažerů všech komerčních, ale i nekomerčních subjektů. Pro zvládnutí této oblasti je nezbytné si osvojit nejen teoretické znalosti, ale také praktické dovednosti, které si studenti v průběhu studia osvojí. Důraz je kladen zejména na moderní trendy a nové směry marketing managementu. Tato učební opora byla vytvořena jako základní učební pomůcka studentů předmětu Marketing Management 1. Předmět Marketing Management 1 a tedy i tato opora navazují na základní kurz marketingu – předmět Marketing a doplňuje učební text opory Marketing. Cílem předmětu Marketing Management 1 je prohloubit základní znalosti studentů získané v předmětu Marketing se specifickým zaměřením na získání nových znalostí z oblasti marketingového řízení. Tato opora má primárně sloužit především studentům kombinované formy studia, jimž přináší základní přehled okruhů, které je si nutné pro zdárné absolvování předmětu osvojit. ER -
SLABÁ, Marie. \textit{Marketing management I : studijní opora pro kombinované studium}. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011. 156 pp. ISBN~978-80-87278-84-0.
|