VÁCHAL, Jan, Petra PÁRTLOVÁ a Jarmila STRAKOVÁ. Strategický management : studijní opora pro kombinované studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 159 s. ISBN 978-80-87278-61-1. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Strategický management : studijní opora pro kombinované studium
Autoři VÁCHAL, Jan, Petra PÁRTLOVÁ a Jarmila STRAKOVÁ.
Vydání 1. vyd. České Budějovice, 159 s. 2010.
Nakladatel Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-87278-61-1
Štítky KEM2
Změnil Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 7. 3. 2011 14:51.
Anotace
Tato učební opora je určena studentům Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích, ke studiu povinného předmětu Strategický management, který je vyučován ve vyšších ročnících bakalářského, profesně orientovaného studia.Je koncipována jako studijní pomůcka, jež doplňuje přednáškové bloky jednotlivých vyučujících. Navazuje a doplňuje učební texty z Podnikového řízení I a Podnikového řízení II, které jsou vyučovány v prvním ročníku.Cílem předložené studijní opory je seznámit studenty se základními principy a metodami strategického managementu. Účelem je předat studentům základní poznatky o strategickém řízení jak z pohledu rozvoje podnikové sféry, tak z pohledu očekávaných změn souvisejících s vědeckotechnickými a společenskými atributy 21. století. Uvedený text slouží jako předpoklad pro absolvování seminárních cvičení s projektovým zaměřením, kde pak studenti získají praktické dovednosti jak v použití metod k analýze externího i interního prostředí podniku, tak při tvorbě komplexních podnikatelských strategií a jejich implementaci v podnikové praxi. Vedle této stěžejní problematiky bude studentům podán výklad z hlediska: vývoje strategického managementu, strategického řízení, strategického myšlení a rozhodování, podnikatelské strategie, druhů, forem, vymezení základního modelu strategického managementu - prvky, vize, cíle, pozice a postupy, podniku a jeho interakce s vnějším prostředím, řízení strategických změn (rekonfigurace procesů), strategické aliance, formy a jejich utváření a trendů v internacionalizaci a globalizaci.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 04:53