BAK_s_1 Bakalářská práce 1

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
zima 2022
Rozsah
0/2/0. 5 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Ing. Miluše Balková, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Bc. Michal Beňo, PhD. (cvičící)
Ing. Mgr. et Mgr. Blanka Borovková (cvičící)
doc. et doc. PaedDr. Mgr. Zdeněk Caha, Ph.D., MBA, MSc. (cvičící)
Ing. Radim Dušek, Ph.D. (cvičící)
doc. Ing. Simona Hašková, Ph.D. (cvičící)
Ing. Jakub Horák, MBA, PhD. (cvičící)
doc. PhDr. Alena Hricová, Ph.D. (cvičící)
Ing. Eva Kalinová (cvičící)
Ing. Iva Klementová, Ph.D. (cvičící)
Ing. Iveta Kmecová, PhD. (cvičící)
Ing. Jaroslav Kollmann, MBA (cvičící)
Mgr. Michal Konečný, PhD. (cvičící)
Mgr. Yaroslava Kostiuk, PhD. (cvičící)
Ing. Tomáš Krulický, MBA, PhD. (cvičící)
Ing. Jiří Kučera, PhD. (cvičící)
Mgr. Tomáš Mrhálek, Ph.D. (cvičící)
doc. Ing. Petra Pártlová, Ph.D. (cvičící)
doc. PhDr. František Pollák, PhD. (cvičící)
Ing. Michal Ruschak, MBA (cvičící)
Ing. et Ing. Nikola Sagapova, Ph.D. (cvičící)
doc. Ing. Jarmila Straková, Ph.D., MBA (cvičící)
Ing. Milan Talíř, MBA (cvičící)
doc. PhDr. Ing. Jan Urban, CSc. (cvičící)
Ing. Radka Vaníčková, Ph.D., MBA (cvičící)
prof. Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D., dr. h.c. (cvičící)
Garance
doc. Ing. Jarmila Straková, Ph.D., MBA
Katedra managementu – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Katedra managementu – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
BAK_s_1/S01: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Vochozka
BAK_s_1/S02: Rozvrh nebyl do ISu vložen. S. Hašková
BAK_s_1/S03: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Horák
BAK_s_1/S04: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Balková
BAK_s_1/S05: Rozvrh nebyl do ISu vložen. R. Dušek
BAK_s_1/S06: Rozvrh nebyl do ISu vložen. A. Hricová
BAK_s_1/S07: Rozvrh nebyl do ISu vložen. I. Klementová
BAK_s_1/S08: Rozvrh nebyl do ISu vložen. I. Kmecová
BAK_s_1/S09: Rozvrh nebyl do ISu vložen. T. Krulický
BAK_s_1/S10: Rozvrh nebyl do ISu vložen. N. Sagapova
BAK_s_1/S11: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Straková
BAK_s_1/S12: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Beňo
BAK_s_1/S13: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Talíř
BAK_s_1/S14: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Kollmann
BAK_s_1/S15: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Konečný
BAK_s_1/S16: Rozvrh nebyl do ISu vložen. Y. Kostiuk
BAK_s_1/S17: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Kučera
BAK_s_1/S18: Rozvrh nebyl do ISu vložen. E. Kalinová
BAK_s_1/S19: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Urban
BAK_s_1/S20: Rozvrh nebyl do ISu vložen. T. Mrhálek
BAK_s_1/S21: Rozvrh nebyl do ISu vložen. Z. Caha
BAK_s_1/S22: Rozvrh nebyl do ISu vložen. R. Vaníčková
BAK_s_1/S23: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Ruschak
BAK_s_1/S24: Rozvrh nebyl do ISu vložen. P. Pártlová
BAK_s_1/S25: Rozvrh nebyl do ISu vložen. F. Pollák
BAK_s_1/S26: Rozvrh nebyl do ISu vložen. B. Borovková
Předpoklady
OBOR ( RLZp ) || OBOR ( RLZk )
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
Cílem předmětu je seznámit studenty se základy odborné vědecké činnosti a s jejich využitím při zpracování bakalářské práce. Po úspěšném absolvování budou studenti schopni odborně zpracovat teoreticko-metodologickou část své bakalářské práce.
Výstupy z učení
Po úspěšném absolvování předmětu student:
umí popsat a kriticky zhodnotit problematiku související s tématem kvalifikační práce,
umí formulovat výzkumný problém,
zná techniky sběru dat,
umí zvolit vhodné výzkumné metody.
Osnova
  • Osnova předmětu:
  • 1. výběr tématu bakalářské práce,
  • 2.-6. práce s literaturou, formulace cílů,
  • 7.-9. sběr dat a informací,
  • 10. formulace výzkumného problému,
  • 11.-12. volba vhodných výzkumných metod,
  • 13. citace zdrojů.
Literatura
    povinná literatura
  • BLÁHOVÁ, A., S. JANEK a M. VOCHOZKA, 2021. Metodika odborné práce. České Budějovice: VŠTE.
  • HENDL, J. a J. REMR, 2017. Metody výzkumu a evaluace. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-1192-1.
    doporučená literatura
  • HENDL, J., 2016. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. 4., přeprac. a rozš. vyd. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-0982- 9.
  • SAUNDERS, M., P. LEWIS, a A. THORNHILL, 2012. Research methods for busines students. 6th ed. Harlow: Pearson. ISBN 978-0-273-75075-8.
Organizační formy výuky
konzultace
Komplexní výukové metody
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
Studijní zátěž
AktivitaPočet hodin za semestr
Prezenční formaKombinovaná forma
konzultace1010
zpracování teoreticko-metodologické části bakalářské práce120120
Celkem:130130
Metody hodnocení a jejich poměr
konzultace 10 %
úvod 20 %
literární rešerše 30 %
cíl, výzkumný problém, data a metody 30 %
Podmínky testu
Zápočet je zapsán na základě odevzdání odborně zpracované teoreticko-metodologické části bakalářské práce, která splňuje podmínky stanovené metodickým pokynem pro zpracování závěrečných kvalifikačních prací a požadavky vedoucího práce.
Informace učitele
Student je při zpracování teoreticko-metodologické části respektovat aktuální metodické pokyny pro psaní kvalifikačních závěrečných prací včetně aktuálně platné šablony bakalářské práce.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2023, zima 2023, léto 2024, zima 2024.