VŠTE:BAK_a Bakalářská práce - Informace o předmětu
BAK_a Bakalářská práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchzima 2019
- Rozsah
- 0/10/0. 10 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Stanislav Bílek (cvičící)
doc. et doc. PaedDr. Mgr. Zdeněk Caha, Ph.D., MBA, MSc. (cvičící)
doc. Ing. Simona Hašková, Ph.D. (cvičící)
Ing. Jakub Horák, MBA, PhD. (cvičící)
Ing. Marta Hortová (cvičící)
doc. PhDr. Alena Hricová, Ph.D. (cvičící)
Ing. Bc. Veronika Humlerová, Ph.D. (cvičící)
Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D. (cvičící)
Ing. Kristina Kabourková (cvičící)
Ing. Iveta Kmecová, PhD. (cvičící)
Ing. Tomáš Krulický, MBA, PhD. (cvičící)
Ing. Romana Kušnirová, DiS., PhD. (cvičící)
doc. Ing. Lenka Ližbetinová, PhD. (cvičící)
Ing. Jiří Mácha (cvičící)
Ing. Veronika Machová, Ph.D., MBA (cvičící)
Ing. Martin Maršík, Ph.D. (cvičící)
Ing. Petra Martíšková, Ph.D. (cvičící)
doc. Ing. Petra Pártlová, Ph.D. (cvičící)
Ing. Lukáš Polanecký (cvičící)
Ing. Markéta Popílková (cvičící)
Ing. Pavel Rousek, Ph.D. (cvičící)
doc. Ing. Zuzana Rowland, MBA, PhD. (cvičící)
doc. Ing. Eva Ružinská, PhD., MBA (cvičící)
Ing. Marie Slabá, Ph.D. (cvičící)
doc. Ing. Vojtěch Stehel, MBA, PhD. (cvičící)
doc. PhDr. František Stellner, Ph.D. (cvičící)
doc. Ing. Jarmila Straková, Ph.D., MBA (cvičící)
prof. Ing. Jan Váchal, CSc. (cvičící)
Ing. Radka Vaníčková, Ph.D., MBA (cvičící)
prof. Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D., dr. h.c. (cvičící)
Ing. Marek Vokoun, Ph.D. (cvičící)
doc. Ing. Jaromír Vrbka, MBA, PhD. (cvičící) - Garance
- doc. Ing. Jarmila Straková, Ph.D., MBA
Katedra managementu – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Katedra managementu – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- BAK_a/S01: Rozvrh nebyl do ISu vložen. S. Bílek
BAK_a/S02: Rozvrh nebyl do ISu vložen. Z. Caha
BAK_a/S03: Rozvrh nebyl do ISu vložen. S. Hašková
BAK_a/S04: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Horák
BAK_a/S05: Rozvrh nebyl do ISu vložen. T. Jambal
BAK_a/S06: Rozvrh nebyl do ISu vložen. K. Kabourková
BAK_a/S07: Rozvrh nebyl do ISu vložen. A. Hricová
BAK_a/S08: Rozvrh nebyl do ISu vložen. I. Kmecová
BAK_a/S09: Rozvrh nebyl do ISu vložen. T. Krulický
BAK_a/S10: Rozvrh nebyl do ISu vložen. R. Kušnirová
BAK_a/S11: Rozvrh nebyl do ISu vložen. L. Ližbetinová
BAK_a/S12: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Mácha
BAK_a/S13: Rozvrh nebyl do ISu vložen. V. Machová
BAK_a/S14: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Maršík
BAK_a/S15: Rozvrh nebyl do ISu vložen. P. Martíšková
BAK_a/S16: Rozvrh nebyl do ISu vložen. P. Pártlová
BAK_a/S17: Rozvrh nebyl do ISu vložen. L. Polanecký
BAK_a/S18: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Popílková
BAK_a/S19: Rozvrh nebyl do ISu vložen. P. Rousek
BAK_a/S20: Rozvrh nebyl do ISu vložen. Z. Rowland
BAK_a/S21: Rozvrh nebyl do ISu vložen. E. Ružinská
BAK_a/S22: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Slabá
BAK_a/S23: Rozvrh nebyl do ISu vložen. V. Stehel
BAK_a/S24: Rozvrh nebyl do ISu vložen. F. Stellner
BAK_a/S25: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Straková
BAK_a/S26: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Váchal
BAK_a/S27: Rozvrh nebyl do ISu vložen. R. Vaníčková
BAK_a/S28: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Vochozka
BAK_a/S29: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Vokoun
BAK_a/S30: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Vrbka
BAK_a/S31: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Hortová
BAK_a/S32: Rozvrh nebyl do ISu vložen. V. Humlerová - Předpoklady
- žádné
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Cílem předmětu je seznámit studenty se základy vědecké práce a s jejich využitím při zpracování bakalářské práce. Po úspěšném absolvování budou studenti schopni samostatně zpracovat vybrané téma s využitím vlastních odborných znalostí a dovedností, odborné literatury a interních materiálů podniků, formulovat závěry práce a ty obhájit.
- Výstupy z učení
- Po úspěšném absolvování předmětu student:
popíše problematiku související s tématem kvalifikační práce,
obhájí teoretické podklady a vytvoří závěry práce,
aplikuje pokročilé vědecké metody,
vyhodnotí a zpracuje experimentální měření,
zpracuje vědecký projekt.
je schopen nezávislé tvůrčí a výzkumné činnosti
umí zpracovat návrh zadání a osnovy kvalifikační práce
umí formulovat výzkumné otázky, hypotézy, vyhledat metody a aplikovat je
dokáže shromáždit data a připravit je na analýzu a vyhodnocení
umí prezentovat a obhájit kvalifikační práci - Osnova
- Osnova předmětu: 1. Projekt bakalářské práce. výběr tématu bakalářské práce, sběr informací. Práce s literaturou, stanovení a upřesňování cílů, pracovní hypotézy, řešení problému - metody řešení, aplikace v praxi. Struktura bakalářské práce. Úprava bakalářských prací: úprava stránky, členění textu, tabulky, obrázky atd. Bibliografická citace, odkaz na citaci a seznam literatury. Hodnocení bakalářské práce a její obhajoba. 2. Prezentace projektu bakalářské prace na semináři. 3. - 4. Prezentace teoreticko-metodologické části práce na semináři. 5. - 6. Prezentace první verze aplikační části práce na semináři.
- Literatura
- povinná literatura
- VOCHOZKA, M., STELLNER, F. et al., 2016. Metodika odborné práce. 2. dopl. a rozš. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. ISBN 978-80-7468-108-0.
- Literatura doporučená v profilových předmětech dle zaměření semináře
- doporučená literatura
- HENDL, J. a J. REMR, 2017. Metody výzkumu a evaluace. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-1192-1.
- KAPOUNOVÁ, Jana a KAPOUN, Pavel. Bakalářská a diplomová práce: od zadání po obhajobu. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-271-0079-8.
- BHATTACHERJEE, A., 2012. Social Science Research: Principles, Methods, and Practices, 2nd edition. Tampa: University of South Florida. ISBN-13: 978-1475146127. Dostupné z: http://scholarcommons.usf.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1002&context=oa_textbook
- HENDL, J., 2016. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. Čtvrté, přepracované a rozšířené vydání. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-0982-9.
- DAVIS, Martha, Scientific papers and presentations [online]. Boston 2004 [cit. 2013-09-09]. Dostupné z: http://site.ebrary.com/lib/natl/Doc?id=10179872.
- Organizační formy výuky
- tutoriál
konzultace
bloková výuka - tutoriál - Komplexní výukové metody
- samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
- Studijní zátěž
Aktivita Počet hodin za semestr Prezenční forma Kombinovaná forma konzultace 30 30 vlastní vypracování BP 100 200 Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi 130 30 Celkem: 260 260 - Metody hodnocení a jejich poměr
- aplikace teoretických znalostí 10 %
analýza dat 10 %
konzultace 10 %
bakalářská práce 70 % - Podmínky testu
- Zápočet je zapsán na základě splnění následujících podmínek: dodržení harmonogramu organizace BP, docházka na konzultace s~vedoucím BP, vlastní vypracování dle osnovy, kladné hodnocení od vedoucího práce a doporučení k~obhajobě.
- Informace učitele
- Po úspěšném absolvování budou studenti schopni vlastního systematického výzkumu ve zvolené oblasti, prezentace výsledků formou strukturované písemné zprávy středního rozsahu. Obsah předmětu: Prezentace bakalářské práce, čtení posudků, diskuze, hodnocení.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každý semestr.
- Statistika zápisu (zima 2019, nejnovější)
- Permalink: https://is.vstecb.cz/predmet/vste/zima2019/BAK_a