VŠTE:ATP_2 Anglický jazyk pro techniky II - Informace o předmětu
ATP_2 Anglický jazyk pro techniky II
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchzima 2012
- Rozsah
- 0/2. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Věra Filipová (cvičící)
Mgr. Ivana Jílková (cvičící)
Mgr. Erika Korchová (cvičící)
Mgr. Jindřiška Kraťková (cvičící)
Mgr. Michaela Němcová (cvičící)
Milan Hájek (pomocník) - Garance
- Mgr. Jindřiška Kraťková
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- ATP_2/K7: Ne 7. 10. 8:00–9:30 A4, 9:40–11:10 A4, 12:00–13:30 A4, Ne 2. 12. 8:00–9:30 A4, 9:40–11:10 A4, M. Němcová, Kombinovaná forma
ATP_2/S01: St 13:10–14:40 B3, I. Jílková - Předpoklady
- doporučené absolvování a úspěšné zakončení předmětu AJP_1, AJP_2 a ATP_1
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Cílem předmětu je osvojení profesně zaměřených cizojazyčných dovedností a znalostí v oblasti stavebnictví a stavebního managementu včetně gramatických pravidel na úrovni deskriptoru Společného evropského a referenčního rámce B1 ve všech produktivních a receptivních dovednostech. Po úspěšném absolvování předmětu student disponuje takovými vyjadřovacími prostředky,že dovede popsat odborně zaměřené situace, v rozumné míře dostatečně přesně postihne podstatu myšlenky nebo problému, odborně se vyjadřuje v rámci níže uvedených témat z oblasti stavebnictví (viz tematické okruhy Osnova). Student se domluví a dokáže zaujmout stanovisko k dané problematice; pomocí své slovní odborně zaměřené zásoby vyjadřuje jen s určitou mírou zaváhání a opisných jazykových prostředků v rámci daných okruhů své názory, diskutuje o aktuálních událostech,aplikuje poznatky v praxi.
- Osnova
- 1 Realizace stavby 2 Pokrok ve stavitelství 3 Stavby a stavební technologie šetrné k životnímu prostředí 4 Výškové budovy 5 Přehrady a jejich význam 6 Význam stavebního managementu 7 Architektonické styly, architektonické skvosty 8 Práce s aktuálními odbornými texty - např. počítačové aplikace ve stavitelství 9 Práce s aktuálními odbornými texty - např.topení, topná tělesa, klimatizace 10 Práce s aktuálními odbornými texty - např.enviromentální inženýrství 11 Práce s aktuálními odbornými texty - např. havárie 12Práce s aktuálními odbornými texty - např.stavební stroje a technika 13 Práce s aktuálními odbornými texty - např. odpady a znečištění
- Literatura
- povinná literatura
- KASÍKOVÁ, S., HORKÁ, H., SEDLÁKOVÁ, V., VOBECKÁ, M. English for Civil Engineering. Praha : ČVUT, 2005. 182 s. ISBN 80-01-02602-7.
- neurčeno
- JÍLKOVÁ, I., ŠULISTOVÁ, J. Study Materials for Civil Engineering II. České Budějovice : Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2010. 36 s. ISBN 978-80-87278-46-8.
- HANÁK, M. et al. Architektonický a stavební slovník anglicko-český. Plzeň : FRAUS, 1998. 721 s. ISBN 80-7238-024-9.
- Organizační formy výuky
- seminář
tutoriál
konzultace - Komplexní výukové metody
- frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
partnerská výuka
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
e-learning
- Studijní zátěž
Aktivita Počet hodin za semestr Prezenční forma Kombinovaná forma Příprava na průběžný test 10 10 Příprava na seminář, cvičení, tutoriál 11 27 Příprava na ústní prezentaci 5 5 Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi 26 10 Celkem: 52 52 - Metody hodnocení a jejich poměr
- prezentace 20 %
dílčí test 40 %
dílčí test 40 % - Podmínky testu
- Napsat 2 průběžné testy a prezentovat 1 ústní projev. Test 1 se píše v~polovině semestru, test 2 v~závěru semestru, prezentace se koná podle harmonogramu, který sestavuje konkrétní vyučující předmětu. Bodové hodnocení odpovídá procentuálnímu poměru metod hodnocení (prezentace maximálně 20 bodů, test 1 maximálně 40 bodů, test 2 maximálně 40 bodů, maximální počet bodů ze všech tří částí 100.Pro úspěšné absolvování předmětu je třeba dosáhnout minimálně 70%, tedy 70 bodů ze všech tří částí celkem. U~kombinovaného studia mohou být oba dílčí testy vzhledem k~časovým možnostem psány v~rámci jedné konzultace (maximální bodové ohodnocení obou testů však odpovídá prezenční formě studia, tzn. 2 x 40 bodů).
- Informace učitele
- lekce 5,6,9, z KASÍKOVÁ, S., HORKÁ, H., SEDLÁKOVÁ, V., VOBECKÁ, M. English for Civil Engineering. Praha : ČVUT, 2005. 182 s. ISBN 80-01-02602-7.
Další informace k organizaci výuky předmětu ATP_2:
1. Student plní vyučujícím zadané dílčí úkoly a aktivně se zúčastňuje výuky. 2. Na seminářích se povolují maximálně 30% absence. Vyšší absence bude posuzována individuálně a bude omlouvána pouze ve zcela výjimečných a odůvodněných případech (hospitalizace apod.) 3. V případě nesplnění podmínek zápočtu v řádném termínu má student právo na jeden opravný termín, ale pouze v případě, že průběžné testy napsal alespoň na 30% (viz Studijní a zkušební řád VŠTE, článek 17, Zápočet). Tento termín vypisuje konkrétní vyučující předmětu ve zkouškovém období téhož semestru.
- Statistika zápisu (zima 2012, nejnovější)
- Permalink: https://is.vstecb.cz/predmet/vste/zima2012/ATP_2