SED_3 Španělský jazyk pro ekonomy druhý III

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
zima 2011
Rozsah
0/2. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Věra Filipová (cvičící)
Garance
Mgr. Zuzana Malá
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
SED_3/S01: St 13:10–14:40 A6, V. Filipová
Předpoklady
FORMA ( P )
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
Cílem předmětu je zprostředkovat základní kompetence nezbytné pro běžnou komunikaci ve studovaném jazyce. Předmět se skládá z 5 modulů, které směřují k postupnému dosažení stanovené výstupní úrovně A2 podle Společného evropského referenčního rámce, za průběžného obohacování o profesně odbornou složku odpovídající dané úrovni v rozsahu stanových tematických okruhů. Modul 3 Cílem předmětu je úvod a postupný rozvoj komunikačních dovedností. Kurz je obohacen o profesně odbornou složku odpovídající dané úrovni v rozsahu stanových tematických okruhů. Student je postupně připravován k dosažení úrovně A1 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
Osnova
  • 1. Oblečení 2. Dress-code v odlišných prostředích 3. Obchody - hypermarkety, specializované prodejny 4. Služby 5. Ekonomické systémy 6. Podnikání, poptávka, nabídka 7. Dokumenty a jejich legální účel a využití 8. Národní charakter 9. Statistické údaje o zemi 10. Restaurace 11. Vliv reklamy na uživatele, marketing 12. Různé druhy bydlení 13. Telefonická obchodní komunikace
Literatura
  • LOESSIN, M., M., A., SÁNCHEZ LÓPEZ, E. Španělská gramatika. Brno : Computer Press, 2007. 138 s. ISBN 978-80-251-1700-2.
  • MORENO, C., MORENO, V., ZURITA., P. Avance (Nivel elemental). Madrid : Sgel, 2007. 190 s. ISBN 978-84-7143-894-2.
  • Česko-španělský mluvník. Brno : Lingea. 2008. 448 s. ISBN 978-80-87062-37-1.
  • Španělsko-český česko španělský kapesní slovník. Brno : Lingea. 2008, 800 s. ISBN 978-80-87062-29-6.
Organizační formy výuky
seminář
konzultace
Komplexní výukové metody
frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
skupinová výuka - kolaborace
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
Studijní zátěž
AktivitaPočet hodin za semestr
Prezenční formaKombinovaná forma
Příprava na průběžný test7 
Příprava na seminář, cvičení, tutoriál9 
Příprava na závěrečný test7 
příprava na ústní projev3 
Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi26 
Celkem:520
Metody hodnocení a jejich poměr
ústní projev
Podmínky testu
Napsat 2 testy - průběžný a závěrečný (lekce 7. až 8.)- a prezentovat 1 ústní projev.

Test 1 se píše v~polovině semestru, test 2 v~závěru semestru, ústní projev se koná podle harmonogramu, který sestavuje konkrétní vyučující předmětu.

Bodové hodnocení odpovídá procentuálnímu poměru metod hodnocení (ústní projev maximálně 20 bodů, test 1 maximálně 40 bodů, test 2 maximálně 40 bodů, maximální počet bodů ze všech tří částí 100. Pro úspěšné absolvování předmětu je třeba dosáhnout minimálně 70%, tedy 70 bodů ze všech tří částí celkem.

Informace učitele
lekce 7,8 z MORENO, C., MORENO, V., ZURITA., P. Avance (Nivel elemental). Madrid : Sgel, 2007. 190 s. ISBN 978-84-7143-894-2.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2010, léto 2011, léto 2012, zima 2012, léto 2013, zima 2013, léto 2014, zima 2014, léto 2015, zima 2015, léto 2016.