AED_2 Anglický jazyk pro ekonomy druhý II

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
zima 2011
Rozsah
0/2. 2 kr. Ukončení: z.
Garance
Mgr. Karim Sidibe
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Předpoklady
OBOR(CAP)
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
Cílem předmětu je zprostředkovat základní kompetence nezbytné pro běžnou komunikaci ve studovaném jazyce. Předmět se skládá z 5 modulů, které směřují k postupnému dosažení stanovené výstupní úrovně A2 podle Společného evropského referenčního rámce v rozsahu stanovených tematických okruhů (lekce 7 - 12). Modul 2: cílem předmětu je navázání na modul 1, upevňování základů cizího jazyka a další postupný rozvoj komunikačních dovedností. Student je postupně připravován k dosažení úrovně A1 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
Osnova
  • 1. Obchodní dům - nakupování 2. Názvy zboží 3. Konverzace v obchodu 4. Marketing 5. Společenské fráze 6. Zdravý způsob života 7. V restauraci 8. Gastronomie anglicky mluvících zemí 9. Ústní projevy studentů I 10. Reklama 11. Příklady konkrétní reklamy 12. Peníze 13. Ústní projevy studentů II
Literatura
    povinná literatura
  • LITTLEJOHN,A.,SELF,S.,HEINLOVÁ,S.,TELÍNOVÁ,A.,Eurolingua English 1.2.rozšířené vydání.Plzeň : Fraus,2008.192s.ISBN 80-7238-253-5 .
    neurčeno
  • MURPHY,R.,Essential Grammar in Use.Cambridge:Cambridge University Press,2007.319s.ISBN 978-0-521-67543-7.
  • KOLEKTIV AUTORŮ,Anglicko-český,česko-anglický Velký slovník.Brno: Lingea,s.r.o.,2007.1566s.ISBN 978-80-87062-01-2.
  • RYNDOVÁ, J., TOUFAROVÁ, O.,MALÁ, E. E-learning : Study Support English Language First I. České Budějovice : VŠTE v Českých Budějovicích,2010. 27 s. ISBN 978-80-87278-42-0.
  • RYNDOVÁ, J., TOUFAROVÁ, O.,MALÁ, E. E-learning : Study Support English Language First II. České Budějovice : VŠTE v Českých Budějovicích,2010. 23s. ISBN 978-80-87278-43-7.
Organizační formy výuky
seminář
exkurze - jazyková
Studijní zátěž
AktivitaPočet hodin za semestr
Prezenční formaKombinovaná forma
Příprava na průběžný test7 
Příprava na seminář, cvičení, tutoriál9 
Příprava na závěrečný test7 
příprava na ústní projev3 
Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi26 
Celkem:520
Metody hodnocení a jejich poměr
test - průběžný 40 %
test - závěrečný 40 %
prezentace 20 %
Podmínky testu
Napsat 2 testy - průběžný a závěrečný - a prezentovat 1 ústní projev. Test 1 se píše v~polovině semestru, test 2 v~závěru semestru, ústní projev se koná podle harmonogramu, který sestavuje konkrétní vyučující předmětu. Bodové hodnocení odpovídá procentuálnímu poměru metod hodnocení (ústní projev maximálně 20 bodů, test 1 maximálně 40 bodů, test 2 maximálně 40 bodů, maximální počet bodů ze všech tří částí 100. Pro úspěšné absolvování předmětu je třeba dosáhnout minimálně 70%, tedy 70 bodů ze všech tří částí celkem.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Vypsán pouze pro uznání předmětů.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2010, léto 2011, léto 2012, zima 2012, léto 2013, zima 2013, léto 2014, zima 2014, léto 2015, zima 2015, léto 2016, léto 2017.