VŠTE:AED_2 Anglický jazyk pro ekonomy dru - Informace o předmětu
AED_2 Anglický jazyk pro ekonomy druhý II
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchléto 2012
- Rozsah
- 0/2. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Věra Filipová (cvičící)
Mgr. Jindřiška Kraťková (cvičící)
Mgr. Karim Sidibe (cvičící)
Mgr. Kamila Tröstlová (cvičící)
Mgr. Veronika Vítková (cvičící) - Garance
- Mgr. Karim Sidibe
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AED_2/S01: Po 14:45–16:15 B3, V. Vítková
AED_2/S02: Po 11:35–13:05 A6, V. Vítková
AED_2/S03: Po 11:35–13:05 D516, V. Filipová
AED_2/S04: Po 14:45–16:15 B3, V. Vítková
AED_2/S05: St 9:55–11:25 A5, K. Tröstlová - Předpoklady
- FORMA(P)
Student má základní znalosti angličtiny na úrovni A1, je schopen základních komunikačních dovedností založených na základech anglického jazyka. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Ekonomika podniku (program VŠTE, EM)
- Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Cílem předmětu AED_2 je rozšířit si další kompetence nezbytné pro běžnou komunikaci ve studovaném jazyce. Absolvováním tohoto předmětu studenti získají následující dovednosti:
- osvojí si dostačující slovní zásobu k tomu, aby dokázali komunikovat ústně i písemně v běžném denním styku v rámci známých situací a běžných témat
- porozumí krátkým textům z daných tematických okruhů
- umí v těchto textech vyhledat konkrétní předvídatelné informace
- aplikují úspěšně další gramatické učivo
- zdokonalují fonetickou stránku anglického jazyka
Studenti předmětu dosáhnou na konci semestru v produktivních a receptivních dovednostech výstupní úrovně A1+ podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky v rozsahu stanovených tematických okruhů (lekce 4 - 5 povinné literatury). - Osnova
- 1. Co je nového? Jednoduchý osobní dopis
- 2. Formální stránka dopisu
- 3. Příbuzenstvo
- 4. Rodinné události
- 5. Zdvořilé omluvy
- 6. Studium a zaměstnání
- 7. Odmítnutí, souhlas
- 8. Společenské fráze
- 9. Bydlení
- 10. Vybavení bytu, domu
- 11. Interview - život mladých na sídlišti
- 12. Ústní projevy studentů I
- 13. Ústní projevy studentů II
- Literatura
- povinná literatura
- LITTLEJOHN,A.,SELF,S.,HEINLOVÁ,S.,TELÍNOVÁ,A.,Eurolingua English 1.2.rozšířené vydání.Plzeň : Fraus,2008.192s.ISBN 80-7238-253-5 .
- neurčeno
- RYNDOVÁ, J., TOUFAROVÁ, O.,MALÁ, E. E-learning : Study Support English Language First II. České Budějovice : VŠTE v Českých Budějovicích,2010. 23s. ISBN 978-80-87278-43-7.
- KOLEKTIV AUTORŮ,Anglicko-český,česko-anglický Velký slovník.Brno: Lingea,s.r.o.,2007.1566s.ISBN 978-80-87062-01-2.
- MURPHY,R.,Essential Grammar in Use.Cambridge:Cambridge University Press,2007.319s.ISBN 978-0-521-67543-7.
- RYNDOVÁ, J., TOUFAROVÁ, O.,MALÁ, E. E-learning : Study Support English Language First I. České Budějovice : VŠTE v Českých Budějovicích,2010. 27 s. ISBN 978-80-87278-42-0.
- Organizační formy výuky
- seminář
exkurze - jazyková
- Studijní zátěž
Aktivita Počet hodin za semestr Prezenční forma Kombinovaná forma Příprava na průběžný test 7 Příprava na seminář, cvičení, tutoriál 9 Příprava na závěrečný test 7 příprava na ústní projev 3 Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi 26 Celkem: 52 0 - Metody hodnocení a jejich poměr
- test - průběžný 40 %
test - závěrečný 40 %
prezentace 20 % - Podmínky testu
- Napsat 2 testy - průběžný a závěrečný - a prezentovat 1 ústní projev. Test 1 se píše v~polovině semestru, test 2 v~závěru semestru, ústní projev se koná podle harmonogramu, který sestavuje konkrétní vyučující předmětu. Bodové hodnocení odpovídá procentuálnímu poměru metod hodnocení (ústní projev maximálně 20 bodů, test 1 maximálně 40 bodů, test 2 maximálně 40 bodů, maximální počet bodů ze všech tří částí 100. Pro úspěšné absolvování předmětu je třeba dosáhnout minimálně 70%, tedy 70 bodů ze všech tří částí celkem.
- Informace učitele
- Další informace k organizaci výuky předmětu AED_2:
1. Student plní vyučujícím zadané dílčí úkoly a aktivně se zúčastňuje výuky. Rozsah učiva pro AED_2 je 4. a 5. lekce povinné literatury.
2. Na seminářích se povolují maximálně 4 absence. Vyšší absence bude posuzována individuálně a bude omlouvána pouze ve zcela výjimečných a odůvodněných případech (hospitalizace apod.)
3. V případě nesplnění podmínek zápočtu v řádném termínu má student právo na jeden opravný termín, ale pouze v případě, že průběžné testy napsal alespoň na 30% (viz Studijní a zkušební řád VŠTE, článek 17, Zápočet). Tento termín vypisuje konkrétní vyučující předmětu ve zkouškovém období téhož semestru.
4. Student, který anglický jazyk zvládá na vyšší úrovni než A1 SERRJ, má možnost absolvovat na začátku semestru v termínu stanoveném garantem předmětu, tzv. celosemestrální test. Tento test se skládá z 50 otázek a pro jeho úspěšné zvládnutí je třeba dosáhnout 70%. Testovaný rozsah učiva je lekce 4. a 5. povinné literatury. Pokud student splní výše uvedené podmínky, je mu udělen zápočet a nemusí tak docházet na semináře v aktuálním semestru. Avšak v případě neúspěšnosti v celosemestrálním testu student vyčerpá svůj řádný termín a může se zúčastnit až opravného termínu (viz bod 3). - Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Vypsán pouze pro uznání předmětů.
- Statistika zápisu (léto 2012, nejnovější)
- Permalink: https://is.vstecb.cz/predmet/vste/leto2012/AED_2