AED_2 Anglický jazyk pro ekonomy druhý II

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
léto 2011
Rozsah
0/2. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Věra Filipová (cvičící)
Mgr. Eva Hovorková (cvičící)
Mgr. Jindřiška Kraťková (cvičící)
Mgr. Jitka Ryndová (cvičící)
doc. et doc. PaedDr. Mgr. Zdeněk Caha, Ph.D., MBA, MSc. (pomocník)
Garance
Mgr. Ivana Jílková
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
AED_2/01: St 13:50–15:20 D617, E. Hovorková
AED_2/02: Po 8:15–9:45 D515, J. Ryndová
AED_2/03: Čt 13:50–15:20 D515, V. Filipová
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
Cílem předmětu je zprostředkovat základní kompetence nezbytné pro běžnou komunikaci ve studovaném jazyce. Předmět se skládá z 5 modulů, které směřují k postupnému dosažení stanovené výstupní úrovně A2 podle Společného evropského referenčního rámce v rozsahu stanovených tematických okruhů (lekce 7 - 12). Modul 2: cílem předmětu je navázání na modul 1, upevňování základů cizího jazyka a další postupný rozvoj komunikačních dovedností. Student je postupně připravován k dosažení úrovně A1 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
Osnova
  • 1. Obchodní dům - nakupování 2. Názvy zboží 3. Konverzace v obchodu 4. Marketing 5. Společenské fráze 6. Zdravý způsob života 7. V restauraci 8. Gastronomie anglicky mluvících zemí 9. Ústní projevy studentů I 10. Reklama 11. Příklady konkrétní reklamy 12. Peníze 13. Ústní projevy studentů II
Literatura
    povinná literatura
  • LITTLEJOHN,A.,SELF,S.,HEINLOVÁ,S.,TELÍNOVÁ,A.,Eurolingua English 1.2.rozšířené vydání.Plzeň : Fraus,2008.192s.ISBN 80-7238-253-5 .
    neurčeno
  • KOLEKTIV AUTORŮ,Anglicko-český,česko-anglický Velký slovník.Brno: Lingea,s.r.o.,2007.1566s.ISBN 978-80-87062-01-2.
  • RYNDOVÁ, J., TOUFAROVÁ, O.,MALÁ, E. E-learning : Study Support English Language First I. České Budějovice : VŠTE v Českých Budějovicích,2010. 27 s. ISBN 978-80-87278-42-0.
  • MURPHY,R.,Essential Grammar in Use.Cambridge:Cambridge University Press,2007.319s.ISBN 978-0-521-67543-7.
  • RYNDOVÁ, J., TOUFAROVÁ, O.,MALÁ, E. E-learning : Study Support English Language First II. České Budějovice : VŠTE v Českých Budějovicích,2010. 23s. ISBN 978-80-87278-43-7.
Organizační formy výuky
seminář
exkurze - jazyková
Studijní zátěž
AktivitaPočet hodin za semestr
Prezenční formaKombinovaná forma
Příprava na průběžný test7 
Příprava na seminář, cvičení, tutoriál9 
Příprava na závěrečný test7 
příprava na ústní projev3 
Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi26 
Celkem:520
Metody hodnocení a jejich poměr
test - průběžný 40 %
test - závěrečný 40 %
prezentace 20 %
Podmínky testu
Napsat 2 testy - průběžný a závěrečný - a prezentovat 1 ústní projev. Test 1 se píše v~polovině semestru, test 2 v~závěru semestru, ústní projev se koná podle harmonogramu, který sestavuje konkrétní vyučující předmětu. Bodové hodnocení odpovídá procentuálnímu poměru metod hodnocení (ústní projev maximálně 20 bodů, test 1 maximálně 40 bodů, test 2 maximálně 40 bodů, maximální počet bodů ze všech tří částí 100. Pro úspěšné absolvování předmětu je třeba dosáhnout minimálně 70%, tedy 70 bodů ze všech tří částí celkem.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2010, zima 2011, léto 2012, zima 2012, léto 2013, zima 2013, léto 2014, zima 2014, léto 2015, zima 2015, léto 2016, léto 2017.