VŠTE:SED_3 Španělský jazyk pro ekonomy dr - Informace o předmětu
SED_3 Španělský jazyk pro ekonomy druhý III
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchzima 2010
- Rozsah
- 0/2. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Ivana Jílková (cvičící)
- Garance
- Mgr. Jindřiška Kraťková
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Rozvrh
- Út 13:35–15:05 D416
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Cílem předmětu je zprostředkovat základní kompetence nezbytné pro běžnou komunikaci ve studovaném jazyce. Předmět se skládá z 5 modulů, které směřují k postupnému dosažení stanovené výstupní úrovně A2 podle Společného evropského referenčního rámce, za průběžného obohacování o profesně odbornou složku odpovídající dané úrovni v rozsahu stanových tematických okruhů. Modul 3 Cílem předmětu je úvod a postupný rozvoj komunikačních dovedností. Kurz je obohacen o profesně odbornou složku odpovídající dané úrovni v rozsahu stanových tematických okruhů. Student je postupně připravován k dosažení úrovně A1 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
- Osnova
- 1. Oblečení 2. Dress-code v odlišných prostředích 3. Obchody - hypermarkety, specializované prodejny 4. Služby 5. Gender studie 6. Interkulturní bdělost 7. Dokumenty a jejich legální účel a využití 8. Popis národního charakteru 9. Statistické údaje o zemi 10. Restaurace 11. Vliv reklamy na uživatele 12. Různé druhy bydlení 13. Telefonická komunikace
- Literatura
- Česko-španělský mluvník. Brno : Lingea. 2008. 448 s. ISBN 978-80-87062-37-1.
- Španělsko-český česko španělský kapesní slovník. Brno : Lingea. 2008, 800 s. ISBN 978-80-87062-29-6.
- MORENO, C., MORENO, V., ZURITA., P. Avance (Nivel elemental). Madrid : Sgel, 2007. 190 s. ISBN 978-84-7143-894-2.
- LOESSIN, M., M., A., SÁNCHEZ LÓPEZ, E. Španělská gramatika. Brno : Computer Press, 2007. 138 s. ISBN 978-80-251-1700-2.
- Organizační formy výuky
- seminář
konzultace - Komplexní výukové metody
- frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
skupinová výuka - kolaborace
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
- Studijní zátěž
Aktivita Počet hodin za semestr Prezenční forma Kombinovaná forma Příprava na průběžný test 7 Příprava na seminář, cvičení, tutoriál 9 Příprava na závěrečný test 7 příprava na ústní projev 3 Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi 26 Celkem: 52 0 - Metody hodnocení a jejich poměr
- ústní projev
- Podmínky testu
- Napsat 2 testy - průběžný a závěrečný (lekce 7. až 8.)- a prezentovat 1 ústní projev.
Test 1 se píše v~polovině semestru, test 2 v~závěru semestru, ústní projev se koná podle harmonogramu, který sestavuje konkrétní vyučující předmětu.
Bodové hodnocení odpovídá procentuálnímu poměru metod hodnocení (ústní projev maximálně 20 bodů, test 1 maximálně 40 bodů, test 2 maximálně 40 bodů, maximální počet bodů ze všech tří částí 100. Pro úspěšné absolvování předmětu je třeba dosáhnout minimálně 70%, tedy 70 bodů ze všech tří částí celkem.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (zima 2010, nejnovější)
- Permalink: https://is.vstecb.cz/predmet/vste/zima2010/SED_3