BAK_z Bakalářská práce

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
léto 2020
Rozsah
0/4/0. 10 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Ing. Bc. Karel Antoš, Ph.D. (cvičící)
Ing. Ladislav Bartuška, Ph.D. (cvičící)
Ing. Jiří Čejka, Ph.D. (cvičící)
Ing. Bc. Jiří Hanzl, Ph.D. (cvičící)
Ing. Martina Hlatká, PhD. (cvičící)
doc. Ing. Petr Hrubý, CSc. (cvičící)
Ing. Pavlína Charvátová, Ph.D. (cvičící)
Ing. Jiří Jelínek, CSc. (cvičící)
doc. Ing. Karel Jeřábek, CSc. (cvičící)
prof. Ing. Ingrid Juhásová Šenitková, CSc. (cvičící)
doc. Ing. Rudolf Kampf, Ph.D., MBA (cvičící)
Ing. Monika Karková, PhD. (cvičící)
doc. Ing. Ján Kmec, CSc. (cvičící)
Ing. Jan Kolínský, Ph.D. (cvičící)
Ing. Zuzana Kramářová, Ph.D. (cvičící)
Ing. Michal Kraus, Ph.D. (cvičící)
RNDr. Jaroslav Krieg (cvičící)
Ing. arch. Filip Landa (cvičící)
doc. Ing. Ján Ližbetin, PhD. (cvičící)
Ing. Vladimír Ľupták, PhD. (cvičící)
Ing. et Ing. Petra Machová (cvičící)
Ing. Ján Majerník, PhD. (cvičící)
doc. Ing. Josef Maroušek, Ph.D. (cvičící)
Ing. Josef Musílek, Ph.D. (cvičící)
prof. Ing. Radimír Novotný, DrSc. (cvičící)
Ing. Vladimír Nývlt, MBA, Ph.D. (cvičící)
Ing. Blanka Pelánková (cvičící)
Ing. Jan Plachý, Ph.D. (cvičící)
Ing. Martin Podařil, PhD., Ph.D. (cvičící)
doc. Dr. Ing. Luboš Podolka (cvičící)
doc. Ing. Ondrej Stopka, PhD. (cvičící)
Ing. Mária Stopková, PhD. (cvičící)
Ing. Jiří Šál (cvičící)
Mgr. František Šíma, Ph.D. (cvičící)
Ing. Martin Telecký, Ph.D. (cvičící)
RNDr. Milan Vacka (cvičící)
RNDr. Jana Vysoká, Ph.D. (cvičící)
Ing. Karel Zeman, Ph.D., MBA (cvičící)
doc. Ing. Jaroslav Žák, CSc. (cvičící)
Garance
doc. Ing. Jarmila Straková, Ph.D., MBA
Katedra managementu – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
BAK_z/S01: Rozvrh nebyl do ISu vložen. R. Kampf
BAK_z/S02: Rozvrh nebyl do ISu vložen. K. Antoš
BAK_z/S03: Rozvrh nebyl do ISu vložen. L. Bartuška
BAK_z/S04: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Čejka
BAK_z/S05: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Hanzl
BAK_z/S06: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Hlatká
BAK_z/S07: Rozvrh nebyl do ISu vložen. P. Hrubý
BAK_z/S08: Rozvrh nebyl do ISu vložen. P. Charvátová
BAK_z/S09: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Jelínek
BAK_z/S10: Rozvrh nebyl do ISu vložen. K. Jeřábek
BAK_z/S11: Rozvrh nebyl do ISu vložen. I. Juhásová Šenitková
BAK_z/S12: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Karková
BAK_z/S13: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Kmec
BAK_z/S14: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Kolínský
BAK_z/S15: Rozvrh nebyl do ISu vložen. Z. Kramářová
BAK_z/S16: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Kraus
BAK_z/S17: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Krieg
BAK_z/S18: Rozvrh nebyl do ISu vložen. F. Landa
BAK_z/S19: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Ližbetin
BAK_z/S20: Rozvrh nebyl do ISu vložen. V. Ľupták
BAK_z/S21: Rozvrh nebyl do ISu vložen. P. Machová
BAK_z/S22: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Majerník
BAK_z/S23: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Musílek
BAK_z/S24: Rozvrh nebyl do ISu vložen. R. Novotný
BAK_z/S25: Rozvrh nebyl do ISu vložen. V. Nývlt
BAK_z/S26: Rozvrh nebyl do ISu vložen. B. Pelánková
BAK_z/S27: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Plachý
BAK_z/S28: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Podařil
BAK_z/S29: Rozvrh nebyl do ISu vložen. L. Podolka
BAK_z/S30: Rozvrh nebyl do ISu vložen. O. Stopka
BAK_z/S31: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Stopková
BAK_z/S32: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Šál
BAK_z/S33: Rozvrh nebyl do ISu vložen. F. Šíma
BAK_z/S34: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Telecký
BAK_z/S35: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Vacka
BAK_z/S36: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Vysoká
BAK_z/S37: Rozvrh nebyl do ISu vložen. K. Zeman
BAK_z/S38: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Žák
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
Cílem předmětu je seznámit studenty se základy vědecké práce a s jejich využitím při zpracování bakalářské práce. Po úspěšném absolvování budou studenti schopni samostatně zpracovat vybrané téma s využitím vlastních odborných znalostí a dovedností, odborné literatury a interních materiálů podniků, formulovat závěry práce a ty obhájit.
Výstupy z učení
Po úspěšném absolvování předmětu student:
popíše problematiku související s tématem kvalifikační práce,
obhájí teoretické podklady a vytvoří závěry práce,
aplikuje pokročilé vědecké metody,
vyhodnotí a zpracuje experimentální měření,
zpracuje vědecký projekt.
je schopen nezávislé tvůrčí a výzkumné činnosti
umí zpracovat návrh zadání a osnovy kvalifikační práce
umí formulovat výzkumné otázky, hypotézy, vyhledat metody a aplikovat je
dokáže shromáždit data a připravit je na analýzu a vyhodnocení
umí prezentovat a obhájit kvalifikační práci
Osnova
  • Osnova předmětu: 1. Projekt bakalářské práce. výběr tématu bakalářské práce, sběr informací. Práce s literaturou, stanovení a upřesňování cílů, pracovní hypotézy, řešení problému - metody řešení, aplikace v praxi. Struktura bakalářské práce. Úprava bakalářských prací: úprava stránky, členění textu, tabulky, obrázky atd. Bibliografická citace, odkaz na citaci a seznam literatury. Hodnocení bakalářské práce a její obhajoba. 2. Prezentace projektu bakalářské prace na semináři. 3. - 4. Prezentace teoreticko-metodologické části práce na semináři. 5. - 6. Prezentace první verze aplikační části práce na semináři.
Literatura
    povinná literatura
  • VOCHOZKA, M., STELLNER, F. et al., 2016. Metodika odborné práce. 2. dopl. a rozš. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. ISBN 978-80-7468-108-0.
  • Literatura doporučená v profilových předmětech dle zaměření semináře
    doporučená literatura
  • DERNTL, M., 2014. Basics of research paper writing and publishing, in: Int. J. Technology Enhanced Learning, 6(2), 105-123, dostupné z: http://dbis.rwth-aachen.de/~derntl/papers/misc/paperwriting.pdf
  • BHATTACHERJEE, A., 2012. Social Science Research: Principles, Methods, and Practices, 2nd edition. Tampa: University of South Florida. ISBN-13: 978-1475146127. Dostupné z: http://scholarcommons.usf.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1002&context=oa_textbook
  • HENDL, J. a J. REMR, 2017. Metody výzkumu a evaluace. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-1192-1.
  • HENDL, J., 2016. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. Čtvrté, přepracované a rozšířené vydání. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-0982-9.
Organizační formy výuky
tutoriál
konzultace
bloková výuka - tutoriál
účast na konzultacích
Komplexní výukové metody
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
Studijní zátěž
AktivitaPočet hodin za semestr
Prezenční formaKombinovaná forma
konzultace2648
vlastní vypracování BP182182
Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi5230
Celkem:260260
Metody hodnocení a jejich poměr
aplikace teoretických znalostí 10 %
analýza dat 10 %
konzultace 10 %
bakalářská práce 70 %
Podmínky testu
Zápočet je zapsán na základě splnění následujících podmínek: dodržení harmonogramu organizace BP, docházka na konzultace s~vedoucím BP, vlastní vypracování dle osnovy, kladné hodnocení od vedoucího práce a doporučení k~obhajobě.
Informace učitele
Po úspěšném absolvování budou studenti schopni vlastního systematického výzkumu ve zvolené oblasti, prezentace výsledků formou strukturované písemné zprávy středního rozsahu. Obsah předmětu: Prezentace bakalářské práce, čtení posudků, diskuze, hodnocení. • V semestru, ve kterém chcete ukončit studium obhajobou, zapište si předmět Bakalářská práce (zkratka předmětu dle příslušného doporučeného studijního plánu). • Jakmile máte zapsaný předmět Bakalářská práce, nezapomeňte si zapsat i seminární skupinu se svým vedoucím práce! (Pokud nebude u předmětu seminární skupina s Vaším vedoucím práce, obraťte se na referenta pro pedagogickou činnost - Bc. Janáková (janakova@mail.vstecb.cz) – skupina bude okamžitě vypsána, abyste se mohli zapsat). • Mít v informačním systému (IS) zapsané téma! • Odevzdání práce v určeném termínu dle harmonogramu pro odevzdávání kvalifikačních prací.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2017, léto 2018, zima 2018, léto 2019, zima 2019, zima 2020, léto 2021, zima 2021, léto 2022, zima 2022, léto 2023, zima 2023, léto 2024, zima 2024.