VŠTE:BAK_z Bakalářská práce - Informace o předmětu
BAK_z Bakalářská práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchléto 2020
- Rozsah
- 0/4/0. 10 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Bc. Karel Antoš, Ph.D. (cvičící)
Ing. Ladislav Bartuška, Ph.D. (cvičící)
Ing. Jiří Čejka, Ph.D. (cvičící)
Ing. Bc. Jiří Hanzl, Ph.D. (cvičící)
Ing. Martina Hlatká, PhD. (cvičící)
doc. Ing. Petr Hrubý, CSc. (cvičící)
Ing. Pavlína Charvátová, Ph.D. (cvičící)
Ing. Jiří Jelínek, CSc. (cvičící)
doc. Ing. Karel Jeřábek, CSc. (cvičící)
prof. Ing. Ingrid Juhásová Šenitková, CSc. (cvičící)
doc. Ing. Rudolf Kampf, Ph.D., MBA (cvičící)
Ing. Monika Karková, PhD. (cvičící)
doc. Ing. Ján Kmec, CSc. (cvičící)
Ing. Jan Kolínský, Ph.D. (cvičící)
Ing. Zuzana Kramářová, Ph.D. (cvičící)
Ing. Michal Kraus, Ph.D. (cvičící)
RNDr. Jaroslav Krieg (cvičící)
Ing. arch. Filip Landa (cvičící)
doc. Ing. Ján Ližbetin, PhD. (cvičící)
Ing. Vladimír Ľupták, PhD. (cvičící)
Ing. et Ing. Petra Machová (cvičící)
Ing. Ján Majerník, PhD. (cvičící)
doc. Ing. Josef Maroušek, Ph.D. (cvičící)
Ing. Josef Musílek, Ph.D. (cvičící)
prof. Ing. Radimír Novotný, DrSc. (cvičící)
Ing. Vladimír Nývlt, MBA, Ph.D. (cvičící)
Ing. Blanka Pelánková (cvičící)
Ing. Jan Plachý, Ph.D. (cvičící)
Ing. Martin Podařil, PhD., Ph.D. (cvičící)
doc. Dr. Ing. Luboš Podolka (cvičící)
doc. Ing. Ondrej Stopka, PhD. (cvičící)
Ing. Mária Stopková, PhD. (cvičící)
Ing. Jiří Šál (cvičící)
Mgr. František Šíma, Ph.D. (cvičící)
Ing. Martin Telecký, Ph.D. (cvičící)
RNDr. Milan Vacka (cvičící)
RNDr. Jana Vysoká, Ph.D. (cvičící)
Ing. Karel Zeman, Ph.D., MBA (cvičící)
doc. Ing. Jaroslav Žák, CSc. (cvičící) - Garance
- doc. Ing. Jarmila Straková, Ph.D., MBA
Katedra managementu – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- BAK_z/S01: Rozvrh nebyl do ISu vložen. R. Kampf
BAK_z/S02: Rozvrh nebyl do ISu vložen. K. Antoš
BAK_z/S03: Rozvrh nebyl do ISu vložen. L. Bartuška
BAK_z/S04: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Čejka
BAK_z/S05: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Hanzl
BAK_z/S06: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Hlatká
BAK_z/S07: Rozvrh nebyl do ISu vložen. P. Hrubý
BAK_z/S08: Rozvrh nebyl do ISu vložen. P. Charvátová
BAK_z/S09: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Jelínek
BAK_z/S10: Rozvrh nebyl do ISu vložen. K. Jeřábek
BAK_z/S11: Rozvrh nebyl do ISu vložen. I. Juhásová Šenitková
BAK_z/S12: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Karková
BAK_z/S13: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Kmec
BAK_z/S14: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Kolínský
BAK_z/S15: Rozvrh nebyl do ISu vložen. Z. Kramářová
BAK_z/S16: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Kraus
BAK_z/S17: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Krieg
BAK_z/S18: Rozvrh nebyl do ISu vložen. F. Landa
BAK_z/S19: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Ližbetin
BAK_z/S20: Rozvrh nebyl do ISu vložen. V. Ľupták
BAK_z/S21: Rozvrh nebyl do ISu vložen. P. Machová
BAK_z/S22: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Majerník
BAK_z/S23: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Musílek
BAK_z/S24: Rozvrh nebyl do ISu vložen. R. Novotný
BAK_z/S25: Rozvrh nebyl do ISu vložen. V. Nývlt
BAK_z/S26: Rozvrh nebyl do ISu vložen. B. Pelánková
BAK_z/S27: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Plachý
BAK_z/S28: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Podařil
BAK_z/S29: Rozvrh nebyl do ISu vložen. L. Podolka
BAK_z/S30: Rozvrh nebyl do ISu vložen. O. Stopka
BAK_z/S31: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Stopková
BAK_z/S32: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Šál
BAK_z/S33: Rozvrh nebyl do ISu vložen. F. Šíma
BAK_z/S34: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Telecký
BAK_z/S35: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Vacka
BAK_z/S36: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Vysoká
BAK_z/S37: Rozvrh nebyl do ISu vložen. K. Zeman
BAK_z/S38: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Žák - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Cílem předmětu je seznámit studenty se základy vědecké práce a s jejich využitím při zpracování bakalářské práce. Po úspěšném absolvování budou studenti schopni samostatně zpracovat vybrané téma s využitím vlastních odborných znalostí a dovedností, odborné literatury a interních materiálů podniků, formulovat závěry práce a ty obhájit.
- Výstupy z učení
- Po úspěšném absolvování předmětu student:
popíše problematiku související s tématem kvalifikační práce,
obhájí teoretické podklady a vytvoří závěry práce,
aplikuje pokročilé vědecké metody,
vyhodnotí a zpracuje experimentální měření,
zpracuje vědecký projekt.
je schopen nezávislé tvůrčí a výzkumné činnosti
umí zpracovat návrh zadání a osnovy kvalifikační práce
umí formulovat výzkumné otázky, hypotézy, vyhledat metody a aplikovat je
dokáže shromáždit data a připravit je na analýzu a vyhodnocení
umí prezentovat a obhájit kvalifikační práci - Osnova
- Osnova předmětu: 1. Projekt bakalářské práce. výběr tématu bakalářské práce, sběr informací. Práce s literaturou, stanovení a upřesňování cílů, pracovní hypotézy, řešení problému - metody řešení, aplikace v praxi. Struktura bakalářské práce. Úprava bakalářských prací: úprava stránky, členění textu, tabulky, obrázky atd. Bibliografická citace, odkaz na citaci a seznam literatury. Hodnocení bakalářské práce a její obhajoba. 2. Prezentace projektu bakalářské prace na semináři. 3. - 4. Prezentace teoreticko-metodologické části práce na semináři. 5. - 6. Prezentace první verze aplikační části práce na semináři.
- Literatura
- povinná literatura
- VOCHOZKA, M., STELLNER, F. et al., 2016. Metodika odborné práce. 2. dopl. a rozš. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. ISBN 978-80-7468-108-0.
- Literatura doporučená v profilových předmětech dle zaměření semináře
- doporučená literatura
- DERNTL, M., 2014. Basics of research paper writing and publishing, in: Int. J. Technology Enhanced Learning, 6(2), 105-123, dostupné z: http://dbis.rwth-aachen.de/~derntl/papers/misc/paperwriting.pdf
- BHATTACHERJEE, A., 2012. Social Science Research: Principles, Methods, and Practices, 2nd edition. Tampa: University of South Florida. ISBN-13: 978-1475146127. Dostupné z: http://scholarcommons.usf.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1002&context=oa_textbook
- HENDL, J. a J. REMR, 2017. Metody výzkumu a evaluace. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-1192-1.
- HENDL, J., 2016. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. Čtvrté, přepracované a rozšířené vydání. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-0982-9.
- Organizační formy výuky
- tutoriál
konzultace
bloková výuka - tutoriál
účast na konzultacích - Komplexní výukové metody
- samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
- Studijní zátěž
Aktivita Počet hodin za semestr Prezenční forma Kombinovaná forma konzultace 26 48 vlastní vypracování BP 182 182 Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi 52 30 Celkem: 260 260 - Metody hodnocení a jejich poměr
- aplikace teoretických znalostí 10 %
analýza dat 10 %
konzultace 10 %
bakalářská práce 70 % - Podmínky testu
- Zápočet je zapsán na základě splnění následujících podmínek: dodržení harmonogramu organizace BP, docházka na konzultace s~vedoucím BP, vlastní vypracování dle osnovy, kladné hodnocení od vedoucího práce a doporučení k~obhajobě.
- Informace učitele
- Po úspěšném absolvování budou studenti schopni vlastního systematického výzkumu ve zvolené oblasti, prezentace výsledků formou strukturované písemné zprávy středního rozsahu. Obsah předmětu: Prezentace bakalářské práce, čtení posudků, diskuze, hodnocení. • V semestru, ve kterém chcete ukončit studium obhajobou, zapište si předmět Bakalářská práce (zkratka předmětu dle příslušného doporučeného studijního plánu). • Jakmile máte zapsaný předmět Bakalářská práce, nezapomeňte si zapsat i seminární skupinu se svým vedoucím práce! (Pokud nebude u předmětu seminární skupina s Vaším vedoucím práce, obraťte se na referenta pro pedagogickou činnost - Bc. Janáková (janakova@mail.vstecb.cz) – skupina bude okamžitě vypsána, abyste se mohli zapsat). • Mít v informačním systému (IS) zapsané téma! • Odevzdání práce v určeném termínu dle harmonogramu pro odevzdávání kvalifikačních prací.
- Statistika zápisu (léto 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.vstecb.cz/predmet/vste/leto2020/BAK_z