VŠTE:AJP_2 Anglický jazyk první II - Informace o předmětu
AJP_2 Anglický jazyk první II
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchléto 2012
- Rozsah
- 0/4. 5 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Věra Filipová (cvičící)
Mgr. Jindřiška Kraťková (cvičící)
Ing. Eva Malá (cvičící)
Mgr. Zuzana Malá (cvičící)
Mgr. Michaela Němcová (cvičící)
Mgr. Karim Sidibe (cvičící)
Mgr. Kamila Tröstlová (cvičící)
Mgr. Veronika Vítková (cvičící)
Milan Hájek (pomocník) - Garance
- Mgr. Kamila Tröstlová
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJP_2/ccv_MSBP: So 30. 6. 16:00–18:20 A6, So 28. 7. 15:15–18:20 A6, So 11. 8. 12:45–18:20 B4, Ne 12. 8. 13:40–18:20 B4, J. Kraťková, K. Sidibe
AJP_2/K8: Ne 11. 3. 8:00–9:30 B2, 9:40–11:10 B2, Ne 25. 3. 8:00–9:30 B2, 9:40–11:10 B2, 12:00–13:30 B2, So 14. 4. 8:00–9:30 B2, 9:40–11:10 B2, Ne 27. 5. 8:00–9:30 B2, 9:40–11:10 B2, 12:00–13:30 B2, E. Malá, Kombinovaná forma
AJP_2/L1a: So 17. 3. 12:00–13:30 B1, 13:40–15:10 B1, So 31. 3. 9:40–11:00 B1, 12:00–13:30 B1, 13:40–15:10 B1, So 14. 4. 8:00–9:30 B1, 9:40–11:10 B1, 12:00–13:30 B1, Ne 6. 5. 8:00–9:30 B1, 9:40–11:10 B1, E. Malá, Kombinovaná forma
AJP_2/L1b: So 17. 3. 12:00–13:30 A5, 13:40–15:10 A5, So 31. 3. 9:40–11:00 A5, 12:00–13:30 A5, 13:40–15:10 A5, So 14. 4. 8:00–9:30 A5, 9:40–11:10 A5, 12:00–13:30 A5, Ne 6. 5. 8:00–9:30 A5, 9:40–11:10 A5, K. Tröstlová, Kombinovaná forma
AJP_2/L2a: So 10. 3. 12:00–13:30 B1, 13:40–15:10 B1, Ne 29. 4. 12:00–13:30 B1, 13:40–15:10 B1, 15:15–16:45 B1, So 12. 5. 8:00–9:30 B1, 9:40–11:10 B1, So 26. 5. 12:00–13:30 B1, 13:40–15:10 B1, 15:15–16:45 B1, V. Vítková, Kombinovaná forma
AJP_2/L2b: So 10. 3. 12:00–13:30 D616, 13:40–15:10 D616, Ne 29. 4. 12:00–13:30 D616, 13:40–15:10 D616, 15:15–16:45 D616, So 12. 5. 8:00–9:30 D616, 9:40–11:10 D616, So 26. 5. 12:00–13:30 D616, 13:40–15:10 D616, 15:15–16:45 D616, M. Němcová, Kombinovaná forma
AJP_2/S01: Po 16:20–17:50 A5, St 11:35–13:05 D215, K. Sidibe
AJP_2/S02: Út 13:10–14:40 D215, St 8:15–9:45 D415, K. Sidibe
AJP_2/S03: Út 11:35–13:05 D215, St 9:55–11:25 D415, K. Sidibe
AJP_2/S04: Po 17:55–19:25 A3, Út 8:15–9:45 A2, K. Sidibe
AJP_2/S05: Po 11:35–13:05 A3, Út 8:15–9:45 D616, K. Tröstlová
AJP_2/S06: Po 9:55–11:25 A2, Čt 8:15–9:45 D215, K. Tröstlová
AJP_2/S07: St 8:15–9:45 A5, Čt 9:55–11:25 D616, K. Tröstlová
AJP_2/S08: Út 11:35–13:05 A6, St 11:35–13:05 A5, K. Tröstlová
AJP_2/S09: Po 16:20–17:50 A5, Čt 8:15–9:45 D315, K. Sidibe
AJP_2/S10: Po 17:55–19:25 A3, Čt 11:35–13:05 D215, K. Sidibe
AJP_2/S11: St 9:55–11:25 D415, Čt 9:55–11:25 D617, K. Sidibe
AJP_2/S12: St 11:35–13:05 D617, St 13:10–14:40 D515, J. Kraťková
AJP_2/S13: Po 16:20–17:50 D416, St 9:55–11:25 D215, V. Vítková
AJP_2/S14: Po 17:55–19:25 A2, St 8:15–9:45 D316, V. Vítková
AJP_2/S15: Út 13:10–14:40 D315, Út 16:20–17:50 A5, V. Vítková
AJP_2/S16: Út 8:15–9:45 D416, St 11:35–13:05 B5, V. Vítková - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Stavební management (program VŠTE, ST)
- XStavební management (program VŠTE, ST)
- Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Cílem předmětu je rozšíření znalosti studenta předmětu na úroveň odpovídající stupni B1 Společného referenčního rámce pro jazyky. Po úspěšném absolvování předmětu dokáže student porozumět hlavním myšlenkám srozumitelné spisovné vstupní informace týkající se běžných témat, se kterými se pravidelně setkává ve škole, práci, volném čase, apod. Student zvládá většinu komunikačních situací, jež mohou nastat při cestování v oblasti, kde se hovoří anglickým jazykem. Absolvent předmětu je dále schopen napsat jednoduchý souvislý text na téma, které je mu blízké, nebo témata, která ho zajímají. Dokáže popsat své zážitky, sny, naděje a cíle a umí stručně vysvětlit a odůvodnit své názory a plány. V ústním a písemném projevu se mohou vyskytovat některé stylistické, lexikální či gramatické nepřestnosti, které však nebrání porozumění. Student je dále schopen realizovat powerpointovou prezentaci na předem zadané všobecné téma. Modul 2 Cílem je další postupný rozvoj komunikačních dovedností a sjednocení znalostí studujících na minimální úroveň B1 a vyšší podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Důraz je přitom kladen zejména na rozvoj dialogických kompetencí, na porozumění textům a na komunikační dovednosti spojené s prezentováním všeobecného tématu.
- Osnova
- 1. Organizace pobytu (ubytování, stravování, příjezd, odjezd) 2. Profese 3. Recruitment 4.Hospodaření domácností 5. Zahraniční aktivity studentů, studium v zahraničí 6. Role médií 7. Praha jako administrativní, politická, ekonomická a kulturní metropole 8. Společensko - geografická charakteristika UK 9. Společensko - geografická charakteristika GB 10. Společensko - geografická charakteristika USA 11. Společensko - geografická charakteristika České republiky 12. Powerpointové prezentace studentů na zadané téma 13. Powerpointové prezentace studentů na zadané téma Gramatika: • Slovesa • Zájmena • Větná skladba • Číslovky • Předložky • Zápor a otázka • Další vybrané gramatické jevy • Shrnutí učiva (Lekce 6. - 12.)
- Literatura
- povinná literatura
- KOLEKTIV AUTORŮ, Eurolingua English 2. Plzeň: Fraus 2008, 191 s. ISBN 80-7238-062-1.
- neurčeno
- MURPHY, R., Essential Grammar in Use. Cambridge : Cambridge University Press, 2007. 319 s. ISBN 978-0-521-67543-7
- RYNDOVÁ, J., TOUFAROVÁ, O., MALÁ, E. Study Support English Language First II. VŠTE v Českých Budějovicích, 2010, 23s. ISBN 978-80-87278-54-3.
- Organizační formy výuky
- seminář
tutoriál
konzultace - Komplexní výukové metody
- frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
projektová výuka
brainstorming
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
- Studijní zátěž
Aktivita Počet hodin za semestr Prezenční forma Kombinovaná forma Powerpointová prezentace 10 10 Příprava na průběžný test 40 40 Příprava na seminář, cvičení, tutoriál 28 60 Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi 52 20 Celkem: 130 130 - Metody hodnocení a jejich poměr
- referát 20 %
dílčí test 1 40 %
dílčí test 2 40 % - Podmínky testu
- Napsat dva průběžné testy a prezentovat jeden ústní projev podpořený powerpointem. První test se píše v~polovině semestru, druhý dílčí test se píše v~závěru semestru. Prezentace se koná podle harmonogramu, který sestavuje konkrétní vyučující předmětu. Bodové hodnocení odpovídá procentuálnímu poměru metod hodnocení (prezentace maximálně 20 bodů, test 1 maximálně 40 bodů, test 2 maximálně 40 bodů, maximální počet bodů ze všech částí je tedy 100). Pro úspěšné absolvování předmětu je třeba dosáhnout minimálně 70%, tedy 70 bodů ze všech tří částí dohromady.
- Informace učitele
- Student se aktivně podílí na výuce a plní dílčí úkoly zadané vyučujícím. Rozsah učiva AJP_2 je 6.-12. lekce povinné literatury. Na seminářích se povoluje maximálně 7 absencí. Vyšší absence jsou posuzovány individuálně a budou omlouvány pouze výjimečně (nemoc, apod.). Student, který anglický jazyk ovládá na vyšší úrovni, než je A1 SERRJ, má možnost absolvovat na začátku semestru, v termínu stanoveném garantem předmětu, tzv. celosemestrální test. Tento test se skládá z 50 otázek a pro jeho úspěšné zvládnutí je třeba dosáhnout nejméně 70%. Testovaný rozsah učiva je 6.-12. lekce povinné literatury včetně stanovených tematických okruhů (viz Osnova). Pokud student splní výše uvedené podmínky, je mu udělen zápočet a nemusí tak docházet na semináře v aktuálním semestru. Avšak v případě neúspěšnosti v celosemstrálním testu student vyčerpá svůj řádný termín a může se tak zůčastnit až opravného termínu.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (léto 2012, nejnovější)
- Permalink: https://is.vstecb.cz/predmet/vste/leto2012/AJP_2