OPEKAROVÁ, Ludmila, Petr MULAČ a Jiří TUČEK. Vzdělání - statek soukromý nebo veřejný. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, roč. 2, č. 1, 8 s. ISSN 1802-503X. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vzdělání - statek soukromý nebo veřejný
Název anglicky Education - public goods or private goods
Autoři OPEKAROVÁ, Ludmila (203 Česká republika, garant), Petr MULAČ (203 Česká republika) a Jiří TUČEK (203 Česká republika).
Vydání Littera Scripta, České Budějovice, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2009, 1802-503X.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/75081431:_____/09:00000182
Klíčová slova anglicky tertiary education - public goods - private goods - object criteria evaluation
Štítky RIV10MSM
Změnil Změnila: Mgr. Lenka Bejlková, učo 6172. Změněno: 19. 4. 2010 08:46.
Anotace
Model terciárního vzdělávání hledá konsensus z hlediska optimálního fungování tohoto sektoru, zejména nastavením objektivních kritérií hodnocení, efektivnějším rozložení veřejných zdrojů nebo dosažením vyšší kvality respektující tržní prostředí. Komplexnějšího pohledu lze dosáhnout analýzou prostředí veřejného a soukromého sektoru.
Anotace anglicky
The type of tertiary education have found consensus with the view of the optimal function this segment, especially adjusting objective criteria evaluation, more effective distribution of public sources or induction of higher quality which is respecting market world. From the total view , we may get with analysis public world or private segment.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 13:39