2024
Leadership a kreativní průmysl: vysokoškolské učební texty
BARTEKOVÁ, Mária a Michal KONEČNÝZákladní údaje
Originální název
Leadership a kreativní průmysl: vysokoškolské učební texty
Název anglicky
Leadership and the Creative Industry: College Textbook
Autoři
BARTEKOVÁ, Mária a Michal KONEČNÝ
Vydání
České Budějovice, 90 s. 2024
Nakladatel
Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú. (VŠERS)
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Odkazy
Kód RIV
RIV/75081431:_____/24:00002753
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7556-148-0
Klíčová slova česky
leadership; kreativní průmysl; leader; pracovní motivace; cíle podniku; podniková hierarchie; podniková kultura; strategické plánování; manažerské rozhodování; inovace; manažerská etika
Klíčová slova anglicky
leadership; creative Industry; leader; work motivation; business goals; corporate hierarchy; corporate culture; strategic planning; managerial decision-making; innovation; managerial ethics
Změněno: 13. 12. 2024 09:15, Ing. Barbora Langšádlová
V originále
Vysokoškolské učební texty Leadership a kreativní průmysl přinášejí čtenáři výběr patnácti tematicky navazujících témat, která mají ambici poskytnout základní pohled na problematiku kreování budoucnosti prostřednictvím produkce přidané hodnoty dominantně nehmotných produktů. Popsáním základních determinantů problematiky, proměnných a jejich kovariací či konkrétních aplikací ověřených postupů dostává čtenář možnost prozkoumat zpracované téma přiměřeným a zároveň erudovaným způsobem. Autoři věří, že předkládané vysokoškolské učební texty budou nápomocné při výuce předmětů (nejen) z korpusu ekonomie a managementu.
Anglicky
Vysokoškolské učební texty Leadership a kreativní průmysl přinášejí čtenáři výběr patnácti tematicky navazujících témat, která mají ambici poskytnout základní pohled na problematiku kreování budoucnosti prostřednictvím produkce přidané hodnoty dominantně nehmotných produktů. Popsáním základních determinantů problematiky, proměnných a jejich kovariací či konkrétních aplikací ověřených postupů dostává čtenář možnost prozkoumat zpracované téma přiměřeným a zároveň erudovaným způsobem. Autoři věří, že předkládané vysokoškolské učební texty budou nápomocné při výuce předmětů (nejen) z korpusu ekonomie a managementu.