B 2024

Leadership a kreativní průmysl: vysokoškolské učební texty

BARTEKOVÁ, Mária a Michal KONEČNÝ

Základní údaje

Originální název

Leadership a kreativní průmysl: vysokoškolské učební texty

Název anglicky

Leadership and the Creative Industry: College Textbook

Autoři

BARTEKOVÁ, Mária a Michal KONEČNÝ

Vydání

České Budějovice, 90 s. 2024

Nakladatel

Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú. (VŠERS)

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Odkazy

URL

Kód RIV

RIV/75081431:_____/24:00002753

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-7556-148-0

Klíčová slova česky

leadership; kreativní průmysl; leader; pracovní motivace; cíle podniku; podniková hierarchie; podniková kultura; strategické plánování; manažerské rozhodování; inovace; manažerská etika

Klíčová slova anglicky

leadership; creative Industry; leader; work motivation; business goals; corporate hierarchy; corporate culture; strategic planning; managerial decision-making; innovation; managerial ethics

Štítky

MAR_s, RIV24
Změněno: 13. 12. 2024 09:15, Ing. Barbora Langšádlová

Anotace

ORIG EN

V originále

Vysokoškolské učební texty Leadership a kreativní průmysl přinášejí čtenáři výběr patnácti tematicky navazujících témat, která mají ambici poskytnout základní pohled na problematiku kreování budoucnosti prostřednictvím produkce přidané hodnoty dominantně nehmotných produktů. Popsáním základních determinantů problematiky, proměnných a jejich kovariací či konkrétních aplikací ověřených postupů dostává čtenář možnost prozkoumat zpracované téma přiměřeným a zároveň erudovaným způsobem. Autoři věří, že předkládané vysokoškolské učební texty budou nápomocné při výuce předmětů (nejen) z korpusu ekonomie a managementu.

Anglicky

Vysokoškolské učební texty Leadership a kreativní průmysl přinášejí čtenáři výběr patnácti tematicky navazujících témat, která mají ambici poskytnout základní pohled na problematiku kreování budoucnosti prostřednictvím produkce přidané hodnoty dominantně nehmotných produktů. Popsáním základních determinantů problematiky, proměnných a jejich kovariací či konkrétních aplikací ověřených postupů dostává čtenář možnost prozkoumat zpracované téma přiměřeným a zároveň erudovaným způsobem. Autoři věří, že předkládané vysokoškolské učební texty budou nápomocné při výuce předmětů (nejen) z korpusu ekonomie a managementu.
Zobrazeno: 19. 11. 2025 00:05