B 2024

Leadership a kreativní průmysl: vysokoškolské učební texty

BARTEKOVÁ, Mária and Michal KONEČNÝ

Basic information

Original name

Leadership a kreativní průmysl: vysokoškolské učební texty

Name (in English)

Leadership and the Creative Industry: College Textbook

Authors

BARTEKOVÁ, Mária and Michal KONEČNÝ

Edition

České Budějovice, 90 pp. 2024

Publisher

Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú. (VŠERS)

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Book on a specialized topic

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

is not subject to a state or trade secret

Publication form

storage medium (CD, DVD, flash disk)

References:

RIV identification code

RIV/75081431:_____/24:00002753

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-7556-148-0

Keywords (in Czech)

leadership; kreativní průmysl; leader; pracovní motivace; cíle podniku; podniková hierarchie; podniková kultura; strategické plánování; manažerské rozhodování; inovace; manažerská etika

Keywords in English

leadership; creative Industry; leader; work motivation; business goals; corporate hierarchy; corporate culture; strategic planning; managerial decision-making; innovation; managerial ethics

Tags

Changed: 13/12/2024 09:15, Ing. Barbora Langšádlová

Abstract

In the original language

Vysokoškolské učební texty Leadership a kreativní průmysl přinášejí čtenáři výběr patnácti tematicky navazujících témat, která mají ambici poskytnout základní pohled na problematiku kreování budoucnosti prostřednictvím produkce přidané hodnoty dominantně nehmotných produktů. Popsáním základních determinantů problematiky, proměnných a jejich kovariací či konkrétních aplikací ověřených postupů dostává čtenář možnost prozkoumat zpracované téma přiměřeným a zároveň erudovaným způsobem. Autoři věří, že předkládané vysokoškolské učební texty budou nápomocné při výuce předmětů (nejen) z korpusu ekonomie a managementu.

In English

Vysokoškolské učební texty Leadership a kreativní průmysl přinášejí čtenáři výběr patnácti tematicky navazujících témat, která mají ambici poskytnout základní pohled na problematiku kreování budoucnosti prostřednictvím produkce přidané hodnoty dominantně nehmotných produktů. Popsáním základních determinantů problematiky, proměnných a jejich kovariací či konkrétních aplikací ověřených postupů dostává čtenář možnost prozkoumat zpracované téma přiměřeným a zároveň erudovaným způsobem. Autoři věří, že předkládané vysokoškolské učební texty budou nápomocné při výuce předmětů (nejen) z korpusu ekonomie a managementu.

Files attached

ucebni_skripta_-_Konecny__IDUPS24036_.pdf
Request the author's version of the file