2024
Leadership a kreativní průmysl: vysokoškolské učební texty
BARTEKOVÁ, Mária and Michal KONEČNÝBasic information
Original name
Leadership a kreativní průmysl: vysokoškolské učební texty
Name (in English)
Leadership and the Creative Industry: College Textbook
Authors
BARTEKOVÁ, Mária and Michal KONEČNÝ
Edition
České Budějovice, 90 pp. 2024
Publisher
Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú. (VŠERS)
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Book on a specialized topic
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Publication form
storage medium (CD, DVD, flash disk)
References:
RIV identification code
RIV/75081431:_____/24:00002753
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN
978-80-7556-148-0
Keywords (in Czech)
leadership; kreativní průmysl; leader; pracovní motivace; cíle podniku; podniková hierarchie; podniková kultura; strategické plánování; manažerské rozhodování; inovace; manažerská etika
Keywords in English
leadership; creative Industry; leader; work motivation; business goals; corporate hierarchy; corporate culture; strategic planning; managerial decision-making; innovation; managerial ethics
Changed: 13/12/2024 09:15, Ing. Barbora Langšádlová
In the original language
Vysokoškolské učební texty Leadership a kreativní průmysl přinášejí čtenáři výběr patnácti tematicky navazujících témat, která mají ambici poskytnout základní pohled na problematiku kreování budoucnosti prostřednictvím produkce přidané hodnoty dominantně nehmotných produktů. Popsáním základních determinantů problematiky, proměnných a jejich kovariací či konkrétních aplikací ověřených postupů dostává čtenář možnost prozkoumat zpracované téma přiměřeným a zároveň erudovaným způsobem. Autoři věří, že předkládané vysokoškolské učební texty budou nápomocné při výuce předmětů (nejen) z korpusu ekonomie a managementu.
In English
Vysokoškolské učební texty Leadership a kreativní průmysl přinášejí čtenáři výběr patnácti tematicky navazujících témat, která mají ambici poskytnout základní pohled na problematiku kreování budoucnosti prostřednictvím produkce přidané hodnoty dominantně nehmotných produktů. Popsáním základních determinantů problematiky, proměnných a jejich kovariací či konkrétních aplikací ověřených postupů dostává čtenář možnost prozkoumat zpracované téma přiměřeným a zároveň erudovaným způsobem. Autoři věří, že předkládané vysokoškolské učební texty budou nápomocné při výuce předmětů (nejen) z korpusu ekonomie a managementu.