ZAHRÁDKA, Jaroslav, Veronika MACHOVÁ a Jiří KUČERA. What is the price of outdoor advertising: A case study of the Czech republic? Ad Alta - Journal of Interdisciplinary Research. Hradec Králové, Česká republika: Magnanimitas, roč. 11, č. 1, s. 386-391. ISSN 1804-7890. 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název What is the price of outdoor advertising: A case study of the Czech republic?
Autoři ZAHRÁDKA, Jaroslav (203 Česká republika, domácí), Veronika MACHOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí) a Jiří KUČERA.
Vydání Ad Alta - Journal of Interdisciplinary Research, Hradec Králové, Česká republika, Magnanimitas, 2021, 1804-7890.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/75081431:_____/21:00002134
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
UT WoS 000674964900063
Klíčová slova anglicky advertising; outdoor advertising; outdoor advertising price; TV advertising price; trends in outdoor advertising
Štítky FIP_1, RIV21, WOS
Změnil Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 31. 8. 2021 08:27.
Anotace
Authors aim is to analyze the price of outdoor advertising in various regions of the Czech Republic. The base source of data is the website plakatov.cz, from which the prices of outdoor advertisement in individual regions were obtained.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 16:24