2019
Customer loyalty in the sharing economy platforms: How digital personal reputation and feedback systems facilitate interaction and trust between strangers
HOLLOWELL, Jane; Zuzana ROWLAND; Tomáš KLIEŠTIK; Jana KLIEŠTIKOVA; Victor DENGOV et. al.Základní údaje
Originální název
Customer loyalty in the sharing economy platforms: How digital personal reputation and feedback systems facilitate interaction and trust between strangers
Název česky
Loajalita zákazníků v platformách ve sdílené ekonomice: Jak digitální osobní pověst a systémy zpětné vazby usnadňují interakci a důvěru mezi cizinci
Autoři
HOLLOWELL, Jane (826 Velká Británie a Severní Irsko, garant); Zuzana ROWLAND (203 Česká republika, domácí); Tomáš KLIEŠTIK (703 Slovensko); Jana KLIEŠTIKOVA (703 Slovensko) a Victor DENGOV (643 Rusko)
Vydání
Journal of Self-Governance and Management Economics, New York City, USA, Addleton Academic Publishers, 2019, 2329-4175
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Spojené státy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/75081431:_____/19:00001491
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
EID Scopus
2-s2.0-85065586656
Klíčová slova česky
loajalita zákazníků; systém zpětné vazby; osobní reputace; sdílená ekonomika
Klíčová slova anglicky
customer loyalty; feedback system; personal reputation; sharing economy
Změněno: 22. 4. 2020 14:11, Mgr. Blanka Mikšíková
V originále
Authors inspect the relevant literature on customer loyalty in the sharing economy platforms, providing both quantitative evidence on trends and numerous in-depth empirical examples.
Česky
Autoři zkoumají příslušnou literaturu o loajalitě zákazníků v platformách sdílené ekonomiky a poskytují jak kvantitativní důkazy o trendech, tak i četné empirické příklady.