D
2015
Advertising in Chinese Markets
SLABÁ, Marie
Základní údaje
Originální název
Advertising in Chinese Markets
Název česky
Reklama na čínských trzích
Autoři
SLABÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Norristown, Proceedings of the 26th International Business Information Management Association Conference, od s. 941-951, 11 s. 2015
Nakladatel
International Business Information Management Association (IBIMA)
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50800 5.8 Media and communications
Stát vydavatele
Spojené státy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Kód RIV
RIV/75081431:_____/15:00001226
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
reklama; média; marketingová komunikace; čínské trhy
Klíčová slova anglicky
advertising; media; marketing communication; Chinese markets
Štítky
A_IBW,
A_MAM,
IBW,
IBW_H,
KCRM1,
MAK,
MAM_2,
MAM_2a,
MAR,
MARK,
MAR_a,
RIV17,
S_IBW_A,
S_MAM,
WOS
V originále
China represents one of the largest economies with more than one billion customers and lots of differences and specifics. The aim of this paper is to prepare comprehensive study based on the content analysis focusing on the advertising in Chinese markets, history of advertising in China and current situation in the advertising industry. China is the world's second largest economy by the nominal gross domestic product. Therefore author create the hypothesis about positive relationship between advertising expenditure and GDP that will be tested based on the regression analysis. The results of the content analysis of different researches, statistics, journals etc. show that the advertising industry in China is one of the fastest growing industries in China. The results of regression analysis revealed a significant relationship between advertising spending and GDP in China at the 99 % confidence level.
Česky
Čína představuje jednu z největších ekonomik s více než jednou miliardou zákazníků a mnoho rozdílů a specifik. Cílem tohoto příspěvku je připravit komplexní studium založené na analýze obsahu zaměřené na reklamu na čínských trzích, historii reklamy v Číně a současnou situaci v reklamním průmyslu. Čína je druhým největším hospodářstvím na světě podle nominálního hrubého domácího produktu. Autor proto vytváří hypotézu o pozitivním vztahu mezi reklamními výdaji a HDP, které budou testovány na základě regresní analýzy. Výsledky analýzy obsahu různých výzkumů, statistik, časopisů atd. Ukazují, že reklamní průmysl v Číně je jedním z nejrychleji se rozvíjejících odvětví v Číně. Výsledky regresní analýzy odhalily významný vztah mezi výdaji na reklamu a HDP v Číně na úrovni spolehlivosti 99%.
Zobrazeno: 13. 5. 2025 13:11