D 2015

Advertising in Chinese Markets

SLABÁ, Marie

Základní údaje

Originální název

Advertising in Chinese Markets

Název česky

Reklama na čínských trzích

Autoři

SLABÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Norristown, Proceedings of the 26th International Business Information Management Association Conference, od s. 941-951, 11 s. 2015

Nakladatel

International Business Information Management Association (IBIMA)

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50800 5.8 Media and communications

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/75081431:_____/15:00001226

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-0-9860419-5-2

UT WoS

000366872700091

Klíčová slova česky

reklama; média; marketingová komunikace; čínské trhy

Klíčová slova anglicky

advertising; media; marketing communication; Chinese markets

Štítky

A_IBW, A_MAM, IBW, IBW_H, KCRM1, MAK, MAM_2, MAM_2a, MAR, MARK, MAR_a, RIV17, S_IBW_A, S_MAM, WOS
Změněno: 4. 4. 2018 10:41, Mgr. Blanka Mikšíková

Anotace

ORIG CZ

V originále

China represents one of the largest economies with more than one billion customers and lots of differences and specifics. The aim of this paper is to prepare comprehensive study based on the content analysis focusing on the advertising in Chinese markets, history of advertising in China and current situation in the advertising industry. China is the world's second largest economy by the nominal gross domestic product. Therefore author create the hypothesis about positive relationship between advertising expenditure and GDP that will be tested based on the regression analysis. The results of the content analysis of different researches, statistics, journals etc. show that the advertising industry in China is one of the fastest growing industries in China. The results of regression analysis revealed a significant relationship between advertising spending and GDP in China at the 99 % confidence level.

Česky

Čína představuje jednu z největších ekonomik s více než jednou miliardou zákazníků a mnoho rozdílů a specifik. Cílem tohoto příspěvku je připravit komplexní studium založené na analýze obsahu zaměřené na reklamu na čínských trzích, historii reklamy v Číně a současnou situaci v reklamním průmyslu. Čína je druhým největším hospodářstvím na světě podle nominálního hrubého domácího produktu. Autor proto vytváří hypotézu o pozitivním vztahu mezi reklamními výdaji a HDP, které budou testovány na základě regresní analýzy. Výsledky analýzy obsahu různých výzkumů, statistik, časopisů atd. Ukazují, že reklamní průmysl v Číně je jedním z nejrychleji se rozvíjejících odvětví v Číně. Výsledky regresní analýzy odhalily významný vztah mezi výdaji na reklamu a HDP v Číně na úrovni spolehlivosti 99%.
Zobrazeno: 13. 5. 2025 13:11