ŠVEC, Roman. Chinese tourists’ perception of service quality in Český Krumlov (Czech Republic). In North China University Of Technology. Innovative Economic Symposium 2016: Trade and economic relations between China and Central Europe. China: Neuveden, 2016, s. 40-50. ISBN 978-7-5103-1428-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Chinese tourists’ perception of service quality in Český Krumlov (Czech Republic)
Název česky Vnímání kvality služeb v Českém Krumlově čínskými turisty
Autoři ŠVEC, Roman.
Vydání China, Innovative Economic Symposium 2016: Trade and economic relations between China and Central Europe, od s. 40-50, 11 s. 2016.
Nakladatel Neuveden
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-7-5103-1428-5
Klíčová slova česky Cestovní ruch; turisté; preference; vnímání; požadavky; kvalita služeb; Česká republika
Klíčová slova anglicky Tourism; Chinese; Tourists; preferences; perception; requirements; service quality; Czech Republic
Štítky KCRM3
Změnil Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 15. 3. 2017 13:55.
Anotace
This paper deals with perception of a range of factors which can affect the satisfaction of Chinese tourists when visiting the Czech Republic, specifically in the favourite city Český Krumlov. In recent years, Český Krumlov has become a popular destination of Asian tourists. However, this segment of Asian tourists is changing significantly: there are more tourists from China to the detriment of the number of e.g. Japanese tourists. This paper focuses on the perception of quality of chosen services provided to Chinese tourists directly in the city Český Krumlov. A method of guided interviews was used in order to understand deeper the preferences from which the perception of the studied destination, local enterprises and also residents can be concluded.
Anotace česky
Příspěvek analyzuje vnímání faktorů nabídky cestovního ruchu, které mohou ovlivnit spokojenost čínských turistů při návštěvě České republiky, konkrétně oblíbeného města Český Krumlov. V posledních letech se Český Krumlov stal oblíbenou destinací asijských turistů. Nicméně, tento segment se výrazně mění např, tím že přijíždí více turistů z Číny na úkor např. Japonských turistů. Tento článek se zaměřuje na vnímání kvality vybraných služeb poskytovaných čínským turistům přímo v centru města Český Krumlov. Pro výzkum bylo použito metody řízených rozhovorů s cílem pochopit hlouběji preference, ze kterých mohou být učiněny závěry a doporučení pro místní samosprávu, podnikatele i obyvatele.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 17:33