HLAVÁČOVÁ, Irena. MOTIVAČNÍ ÚČINKY VÍCESLOŽKOVÉHO HODNOCENÍ STUDENTŮ V PREZENČNÍM STUDIU. Trendy ve vzdělávání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, roč. 9, číslo 1, s. 84-89. ISSN 1805-8949. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název MOTIVAČNÍ ÚČINKY VÍCESLOŽKOVÉHO HODNOCENÍ STUDENTŮ V PREZENČNÍM STUDIU
Název anglicky INCENTIVE EFFECTS OF MULTICOMPONENT EVALUATION OF STUDENTS IN FULL-TIME STUDIES
Autoři HLAVÁČOVÁ, Irena (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Trendy ve vzdělávání, Olomouc, Univerzita Palackého v Olomouci, 2016, 1805-8949.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/75081431:_____/16:00000729
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky hodnocení; tvůrčí přístup; motivace; efektivnost výuky
Klíčová slova anglicky evaluation; creative approach; motivation; teaching effectiveness
Štítky KPV1, RIV16
Změnil Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 2. 9. 2016 07:48.
Anotace
Příspěvek analyzuje studijní výsledky zimního semestru 2015 předmětu Fyzika v logistických procesech, porovnává výsledky denního a kombinovaného studia s analogickými výsledky v předchozím akademickém roce a předkládá možnost zvýšení efektivnosti výuky fyziky v navazujícím studiu logistiky používáním vícesložkového hodnocení aktivity studentů v denním studiu.
Anotace anglicky
Presented analysis of winter-term 2015 course of the subject “Physics in logistics processes” compares the results of both full-time and combined studies with those achieved in the previous academic year and proposes the possibility of increasing the effectiveness of teaching physics in the engineering studies by implementation of multi-item activity evaluation of full-time students.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 15:40