STOPKA, Ondrej, Lenka ČERNÁ a Vladislav ZITRICKÝ. Methodology for Measuring the Customer Satisfaction with the Logistics Services. Nase More. Dubrovnik: University of Dubrovnik, roč. 63, č. 3, s. 189-194. ISSN 0469-6255. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Methodology for Measuring the Customer Satisfaction with the Logistics Services
Název česky Metodika pro měření spokojenosti zákazníků s logistickými službami
Autoři STOPKA, Ondrej (703 Slovensko, domácí), Lenka ČERNÁ (703 Slovensko) a Vladislav ZITRICKÝ (703 Slovensko).
Vydání Nase More, Dubrovnik, University of Dubrovnik, 2016, 0469-6255.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Chorvatsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/75081431:_____/16:00000727
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky logistika; zákazník; metodika; kritéria; hodnocení; měření
Klíčová slova anglicky logistics; customer; methodology; criteria; evaluation; measuring
Štítky KDL10, RIV16, SCOPUS
Změnil Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 2. 9. 2016 10:48.
Anotace
The article deals with the proposal of methodology for measuring the customer satisfaction with the logistics services. The methodology reflects mostly the subjective quality evaluation which is based on the directly and indirectly measurable characteristics. Researched characteristics result from the customer feelings, wishes, requirements and the experiences of experts which studied the answers from the questionnaire survey. Answers from the questionnaire survey evaluate the quality of logistics services and the importance of evaluation criteria. Objective quality evaluation is verified by the methods for measuring the customer satisfaction. These methods for determining the weights of selected criteria were verified on the basis of proposed flowchart as well.
Anotace česky
Článek se zabývá návrhem metodiky pro měření spokojenosti zákazníků s logistickými službami. Metodika odráží především subjektivní hodnocení kvality, které je založeno na přímo a nepřímo měřitelných charakteristikách. Zkoumané charakteristiky vyplývají z pocitů zákazníků, přání, požadavků a zkušeností odborníků, kteří studovali odpovědi z dotazníkového šetření. Odpovědi z dotazníkového šetření hodnotí kvalitu logistických služeb a význam hodnotících kritérií. Objektivní hodnocení kvality je ověřeno pomocí metod používaných pro měření spokojenosti zákazníků. Tyto metody pro stanovení vah vybraných kritérií byly také ověřeny na základě navrhovaného vývojového diagramu.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 05:05