KUČERKA, Daniel, Monika KARKOVÁ a Monika KUČERKOVÁ. Application of knowledge gained in the use of didactic texts at secondary schools. In IATED Academy. 8 th International conference of education research and innovation. 2015. vyd. Spain: IATED Academy. s. 912-920. ISSN 2340-1095. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Application of knowledge gained in the use of didactic texts at secondary schools
Název česky Aplikace znalostí získaných při používání didaktických textů na středních školách
Autoři KUČERKA, Daniel (703 Slovensko, domácí), Monika KARKOVÁ (703 Slovensko, domácí) a Monika KUČERKOVÁ (703 Slovensko, domácí).
Vydání 2015. vyd. Spain, 8 th International conference of education research and innovation, od s. 912-920, 9 s. 2015.
Nakladatel IATED Academy
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 20301 Mechanical engineering
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/75081431:_____/15:00000620
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISSN 2340-1095
Klíčová slova česky didaktický text; vyučovací proces; vzdělávání
Klíčová slova anglicky didactic text; education process; evaluation
Štítky IF, KSTR1, RIV16
Změnil Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 27. 9. 2016 14:48.
Anotace
Didactic text during the progressive development of information technology has its irreplaceable role in the education process, not only at secondary schools and secondary vocational schools. Didactic text is the most reliable means of education and as Průcha (2009) writes the text operates satisfactorily at temperatures from -100 ° C to + 80 ° C without any maintenance. Based on experience and research, it is possible to argue that students who have a didactic text, can acquire knowledge in any place and they do not need the resources nor the Web. Such study texts must met the certain guidelines for their creation. The article deals with the creation of textbooks in the vocational training. The teaching text is described as a part of the teaching material resources and teaching aids. The main purpose of the article is the analysis of the needs of secondary schools in the use of didactic texts in the form of textbooks and the evaluation of the readability of the professional text.
Anotace česky
Didaktický textu během postupného vývoje informačních technologií má svou nezastupitelnou úlohu ve vzdělávacím procesu, a to nejen na středních školách a středních odborných učilištích. Didaktický text je nejspolehlivější prostředek vzdělávání a jako Průcha (2009) píše text uspokojivě reaguje na teploty od -100 ° C do + 80 ° C bez jakékoliv údržby. Na základě zkušeností a výzkumu, je možné tvrdit, že studenti, kteří mají didaktický text, můžou získat znalosti v jakémkoli místě a nepotřebují prostředky, ani internet. Takové studijní texty musí splňovat určité pokyny pro jejich vytvoření. Článek se zabývá tvorbou učebnic odborného vzdělávání. Využívání textu je popisováno jako součást výuky materiálních zdrojů a učebních pomůcek. Hlavním účelem tohoto článku je analýza potřeb středních škol v užívání didaktických textů v podobě učebnic a vyhodnocení čitelnosti odborného textu.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 17:34