SLABÁ, Marie, Roman ŠVEC, Qi. HUDEČKOVÁ and Lukáš KUČERA. Postavení Číny v mezinárodním obchodě : vysokoškolská učebnice. Online. 2., rozšířené vydání. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2015. 177 pp. ISBN 978-80-7468-091-5. [citováno 2024-04-24]
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Postavení Číny v mezinárodním obchodě : vysokoškolská učebnice
Authors SLABÁ, Marie, Roman ŠVEC, Qi. HUDEČKOVÁ and Lukáš KUČERA
Edition 2., rozšířené vydání. České Budějovice, 177 pp. 2015.
Publisher Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Other information
Original language Czech
Type of outcome Textbook
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN 978-80-7468-091-5
Tags MAM_2, MAM_2a, MAZ
Changed by Changed by: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Changed: 13/10/2015 12:48.
Abstract
Druhé vydání vysokoškolské učebnice Postavení Číny v mezinárodním obchodě je určeno pro studenty Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích, oboru Ekonomika podniku, specializace Čínské trhy. Toto vydání je rozšířeno o nové kapitoly, které se zaměřují na další klíčové prvky, které jsou důležité pro úspěch každého podnikatele na zahraničním trhu. Tyto kapitoly se věnují specifikům managementu na čínském trhu, podnikatelské kultury, která je typická pro čínský trh, a odlišnostem marketingu, marketingového mixu a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu a jejich přizpůsobení pro čínské spotřebitele. Každá kapitola začíná klíčovými slovy, které přibližují obsah kapitoly, následuje vlastní výklad, který je doplněn o otázky k procvičení. Na konci každé kapitoly je uvedena základní literatura a další doporučené zdroje, které se daného tématu týkají.
PrintDisplayed: 24/4/2024 07:18