TIŠLEROVÁ, Kamila. Measurement of customer knowledge value. Online. In Proceedings of the 12th European Conference on Knowledge Management. 2011. s. 982-987. ISBN 978-1-908272-10-2. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Measurement of customer knowledge value
Autoři TIŠLEROVÁ, Kamila
Vydání Proceedings of the 12th European Conference on Knowledge Management, od s. 982-987, 2011.
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-1-908272-10-2
Štítky KCRM1, MRS
Změnil Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:33.
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 18:33