KMECOVÁ, Iveta and Robert ZEMAN. Communication in a business company. Journal of Business. Tbilisi Gruzie): International Black Sea University, vol 3, No 2, p. 17-21. ISSN 2233-369X. 2014.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Communication in a business company
Name in Czech Komunikace v obchodní společnosti
Authors KMECOVÁ, Iveta and Robert ZEMAN.
Edition Journal of Business, Tbilisi Gruzie), International Black Sea University, 2014, 2233-369X.
Other information
Original language English
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Georgia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
Keywords (in Czech) komunikační chyby; manažer; osobnost zaměstnance; pracovní výkon
Keywords in English communication faults,;employee personality; job performance; manager
Tags KEM2
Changed by Changed by: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Changed: 19/6/2015 11:18.
Abstract
The aim of this work is to examine the communication faults managers make in an organization, how these faults influence the personality of employees and their job performance. We present some aspects of the research results. Based on the result and identified mistakes we propose recommendations to improve communication between manager and employees.
Abstract (in Czech)
Cílem příspěvku je poukázat na to, jaké chyby dělají řídící pracovníci ve vybrané obchodní společnosti, jak tyto chyby ovlivňují osobnost zaměstnanců a pracovní výkony. Prezentujeme dílčí výsledky z průzkumu. Na základě výsledků a zjištěných chyb byly navrženy doporučení ke zlepšení komunikace mezi řídícím pracovníkem a zaměstnanci
PrintDisplayed: 19/4/2024 14:52