KMECOVÁ, Iveta a Robert ZEMAN. Communication in a business company. Journal of Business. Tbilisi Gruzie): International Black Sea University, vol 3, č. 2, s. 17-21. ISSN 2233-369X. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Communication in a business company
Název česky Komunikace v obchodní společnosti
Autoři KMECOVÁ, Iveta a Robert ZEMAN.
Vydání Journal of Business, Tbilisi Gruzie), International Black Sea University, 2014, 2233-369X.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Gruzie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky komunikační chyby; manažer; osobnost zaměstnance; pracovní výkon
Klíčová slova anglicky communication faults,;employee personality; job performance; manager
Štítky KEM2
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 19. 6. 2015 11:18.
Anotace
The aim of this work is to examine the communication faults managers make in an organization, how these faults influence the personality of employees and their job performance. We present some aspects of the research results. Based on the result and identified mistakes we propose recommendations to improve communication between manager and employees.
Anotace česky
Cílem příspěvku je poukázat na to, jaké chyby dělají řídící pracovníci ve vybrané obchodní společnosti, jak tyto chyby ovlivňují osobnost zaměstnanců a pracovní výkony. Prezentujeme dílčí výsledky z průzkumu. Na základě výsledků a zjištěných chyb byly navrženy doporučení ke zlepšení komunikace mezi řídícím pracovníkem a zaměstnanci
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 20:19