KMECOVÁ, Iveta. Hodnotenie kvality výučby s využitím didaktickej techniky VUR zameraním na využívanie interaktívnej tabule v rámci výučby. In Schola 2014 : zborník príspevkov. 1. vyd. Dubnica nad Váhom: Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom. s. 201-211. ISBN 978-80-89732-15-9. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hodnotenie kvality výučby s využitím didaktickej techniky VUR zameraním na využívanie interaktívnej tabule v rámci výučby
Název česky Hodnocení kvality výuky s využitím didaktické techniky so zaměřením na využívání interaktivní tabule v rámci výuky
Název anglicky Evaluation of the teaching quality using educational technology focused on the use of interactive whiteboards in the classroom
Autoři KMECOVÁ, Iveta.
Vydání 1. vyd. Dubnica nad Váhom, Schola 2014 : zborník príspevkov, od s. 201-211, 11 s. 2014.
Nakladatel Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-89732-15-9
Klíčová slova česky didaktická technika; interaktivní tabule; kvalita; výuka
Klíčová slova anglicky didactic techniques; interactive whiteboard; quality; educational process
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 17. 2. 2015 10:35.
Anotace
Príspevok je venovaný problematike práce s interaktívnou tabuľou pri vyučovaní. Učiteľova počítačová gramotnosť je kľúčová pre úspešné ovládanie tabule a tým aj pre schopnosť zaujať a aktívne zapojiť žiaka do procesu výučby. Predmetom skúmania bol predovšetkým komponenta účel použitia interaktívnej tabule v rámci výučby.
Anotace česky
Příspěvek je věnován problematice práce s interaktivní tabulí při vyučování. Učitelova počítačová gramotnost je klíčová pro úspěšné ovládání tabule a tím i pro schopnost zaujmout a aktivně zapojit žáka do procesu výuky. Předmětem zkoumání byl především komponenta účel použití interaktivní tabule v rámci výuky.
Anotace anglicky
This paper is devoted for the work with interactive whiteboards in the classroom. Teacheŕ s computer literacy is key for successful control board and thus also for the ability to engage and active involvement of pupils in the learning process. The subject of research was primarily intended for the use of the interactive whiteboard in the classsroom.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 00:44