D 2014

Hodnotenie kvality výučby s využitím didaktickej techniky VUR zameraním na využívanie interaktívnej tabule v rámci výučby

KMECOVÁ, Iveta

Základní údaje

Originální název

Hodnotenie kvality výučby s využitím didaktickej techniky VUR zameraním na využívanie interaktívnej tabule v rámci výučby

Název česky

Hodnocení kvality výuky s využitím didaktické techniky so zaměřením na využívání interaktivní tabule v rámci výuky

Název anglicky

Evaluation of the teaching quality using educational technology focused on the use of interactive whiteboards in the classroom

Autoři

Vydání

1. vyd. Dubnica nad Váhom, Schola 2014 : zborník príspevkov, od s. 201-211, 11 s. 2014

Nakladatel

Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom

Další údaje

Jazyk

slovenština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-89732-15-9

Klíčová slova česky

didaktická technika; interaktivní tabule; kvalita; výuka

Klíčová slova anglicky

didactic techniques; interactive whiteboard; quality; educational process
Změněno: 17. 2. 2015 10:35, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

Príspevok je venovaný problematike práce s interaktívnou tabuľou pri vyučovaní. Učiteľova počítačová gramotnosť je kľúčová pre úspešné ovládanie tabule a tým aj pre schopnosť zaujať a aktívne zapojiť žiaka do procesu výučby. Predmetom skúmania bol predovšetkým komponenta účel použitia interaktívnej tabule v rámci výučby.

Česky

Příspěvek je věnován problematice práce s interaktivní tabulí při vyučování. Učitelova počítačová gramotnost je klíčová pro úspěšné ovládání tabule a tím i pro schopnost zaujmout a aktivně zapojit žáka do procesu výuky. Předmětem zkoumání byl především komponenta účel použití interaktivní tabule v rámci výuky.