KMECOVÁ, Iveta. Hodnotenie kvality výučby s využitím didaktickej techniky VUR zameraním na využívanie interaktívnej tabule v rámci výučby (Evaluation of the teaching quality using educational technology focused on the use of interactive whiteboards in the classroom). In Schola 2014 : zborník príspevkov. 1. vyd. Dubnica nad Váhom: Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2014, p. 201-211. ISBN 978-80-89732-15-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Hodnotenie kvality výučby s využitím didaktickej techniky VUR zameraním na využívanie interaktívnej tabule v rámci výučby
Name in Czech Hodnocení kvality výuky s využitím didaktické techniky so zaměřením na využívání interaktivní tabule v rámci výuky
Name (in English) Evaluation of the teaching quality using educational technology focused on the use of interactive whiteboards in the classroom
Authors KMECOVÁ, Iveta.
Edition 1. vyd. Dubnica nad Váhom, Schola 2014 : zborník príspevkov, p. 201-211, 11 pp. 2014.
Publisher Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom
Other information
Original language Slovak
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form storage medium (CD, DVD, flash disk)
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN 978-80-89732-15-9
Keywords (in Czech) didaktická technika; interaktivní tabule; kvalita; výuka
Keywords in English didactic techniques; interactive whiteboard; quality; educational process
Changed by Changed by: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Changed: 17/2/2015 10:35.
Abstract
Príspevok je venovaný problematike práce s interaktívnou tabuľou pri vyučovaní. Učiteľova počítačová gramotnosť je kľúčová pre úspešné ovládanie tabule a tým aj pre schopnosť zaujať a aktívne zapojiť žiaka do procesu výučby. Predmetom skúmania bol predovšetkým komponenta účel použitia interaktívnej tabule v rámci výučby.
Abstract (in Czech)
Příspěvek je věnován problematice práce s interaktivní tabulí při vyučování. Učitelova počítačová gramotnost je klíčová pro úspěšné ovládání tabule a tím i pro schopnost zaujmout a aktivně zapojit žáka do procesu výuky. Předmětem zkoumání byl především komponenta účel použití interaktivní tabule v rámci výuky.
Abstract (in English)
This paper is devoted for the work with interactive whiteboards in the classroom. Teacheŕ s computer literacy is key for successful control board and thus also for the ability to engage and active involvement of pupils in the learning process. The subject of research was primarily intended for the use of the interactive whiteboard in the classsroom.
PrintDisplayed: 2/5/2024 05:58