KOLÁŘOVÁ, Pavlína a Daniel RAUŠER. The English for Logistics Textbook as a Teaching Material, Its Main Features and Use in Lessons. In Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014. 1. vyd. Hradec Králové: MAGNANIMITAS. s. 1959-1964. ISBN 978-80-87952-07-8. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The English for Logistics Textbook as a Teaching Material, Its Main Features and Use in Lessons
Název česky Učebnice English for logistics jako výukový materiál, její hlavní znaky a užití v hodinách
Autoři KOLÁŘOVÁ, Pavlína a Daniel RAUŠER.
Vydání 1. vyd. Hradec Králové, Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014, od s. 1959-1964, 6 s. 2014.
Nakladatel MAGNANIMITAS
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-87952-07-8
Klíčová slova česky přehled; učebnice; anglický jazyk; logistika; učební material; vysoká škola; předmět; obsah; způsobilost; hlavní znaky; student
Klíčová slova anglicky overview; textbook; English; Logistics; teaching material; university; course; content; eligibility; the main features; students
Štítky KCJ4
Změnil Změnil: Mgr. Daniel Raušer, učo 15525. Změněno: 25. 2. 2016 11:09.
Anotace
The paper attempts to give an overview of a particular textbook, English for Logistics, to be used as an appropriate teaching material for a university course of an identical title, looking closely into its content, assessing its eligibility for the course and discussing the textbook´s main features in terms of using it in lessons and seminars by students of English for Logistics.
Anotace česky
Tento příspěvek se pokouší podat přehled konkrétní učebnice, a to Angličtina pro logistiku, za účelem jejího užití jako vhodného učebního materiálu pro předmět stejného názvu vyučovaném na vysoké škole. Je zkoumán její obsah, hodnocena její způsobilost k tomuto předmětu and jsou rozebírány hlavní znaky ve smyslu jejího využívání studenty v hodinách daného předmětu.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 14:56