TURINSKÁ, Libuše a Daniel RAUŠER. Target Language Use in the Classroom. In Sborník příspěvků MezinárodníMasarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014. 1. vyd. Hradec Králové: MAGNANIMITAS. s. 1892-1895. ISBN 978-80-87952-07-8. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Target Language Use in the Classroom
Název česky Použití cílového jazyka při výuce
Autoři TURINSKÁ, Libuše a Daniel RAUŠER.
Vydání 1. vyd. Hradec Králové, Sborník příspěvků MezinárodníMasarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014, od s. 1892-1895, 4 s. 2014.
Nakladatel MAGNANIMITAS
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-87952-07-8
Klíčová slova česky cílový jazyk; mateřský jazyk; osvojení; studium; komunikace
Klíčová slova anglicky target language; mother tongue; acquisition; learning; communication
Štítky KCJ1, KCJ4
Změnil Změnil: Mgr. Daniel Raušer, učo 15525. Změněno: 25. 2. 2016 11:09.
Anotace
The paper deals with the importance of the target language in the classroom, difference between learning and acquisition, the role of mother tongue in English language teaching, and the importance of the classroom environment for acquisition of a foreign language. There are defined typical situations where teachers tend to use either mother tongue or target language, and a few situations where mother tongue use is not seen as a disturbing factor.
Anotace česky
Tento příspěvek rozebírá důležitost používání cílového jazyka při výuce cizích jazyků, a roli mateřského jazyka při procesu osvojování si jazyka cizího. Definuje situace, ve kterých se použití mateřského jazyka jeví jako vhodné a přirozené, neovlivňující negativně výuku.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 16:55