VYSEKALOVÁ, Jitka a kolektiv. Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s. 289 s. ISBN 978-80-247-4843-6. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka.
Autoři VYSEKALOVÁ, Jitka a kolektiv.
Vydání 1. vydání. Praha, 289 s. 2014.
Nakladatel Grada Publishing, a.s.
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-247-4843-6
Štítky MAK, MAR, MAR_a
Změnil Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 6. 10. 2014 12:03.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 06:55