KMECOVÁ, Iveta a Robert ZEMAN. Survey analysis of factors making up the customer Value. Management: Science and Education. Žilina: University of Zilina, roč. 3, č. 1, s. 42-45. ISSN 1338-9777. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Survey analysis of factors making up the customer Value
Název česky Analýza průzkumů faktorů tvořících hodnotu pro zákazníka
Autoři KMECOVÁ, Iveta a Robert ZEMAN.
Vydání Management: Science and Education, Žilina, University of Zilina, 2014, 1338-9777.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky Hodnota; marketing; obchod; cena produktu; kvalita služby
Klíčová slova anglicky (quality) value; marketing; business; price of a product; quality of a service
Štítky KEM2
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 4. 11. 2014 11:56.
Anotace
In this paper we present partial results obtained from the survey that was aimed on identification of the factors constituting the value that is perceived by customers. We clarify the concepts of marketing, relationship marketing, value, that has crucial content importance in the context of relationship marketing. In the end of the article we point out, where are the strengths and weaknesses of the selected commercial enterprise in the provision of value and we define recommendations.
Anotace česky
V příspěvku předkládáme dílčí výsledky získané průzkumem na identifikaci faktorů tvořících hodnotu, která je vnímána zákazníkem. Objasňujeme pojmy marketing, vztahový marketing, hodnota, která má v obsahovém kontextu vztahového marketingu klíčový význam. V závěru příspěvku nastínil, kde se nacházejí silné a slabé stránky vybraného obchodního podniku v rámci poskytování hodnoty a formulujeme doporučení.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 04:54