KMECOVÁ, Iveta, Robert ZEMAN, Daniel KUČERKA and Monika KUČERKOVÁ. Quality value analysis from customers' point of view. Science&Military. Liptovský Mikuláš: Armen Forces Academy of General Milan Rastislav Štefánik, roč. 9, No 1, p. 54-57. ISSN 1336-8885. 2014.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Quality value analysis from customers' point of view
Name in Czech Analýza poskytované hodnoty v obchodě očima zákazníka
Authors KMECOVÁ, Iveta, Robert ZEMAN, Daniel KUČERKA and Monika KUČERKOVÁ.
Edition Science&Military, Liptovský Mikuláš, Armen Forces Academy of General Milan Rastislav Štefánik, 2014, 1336-8885.
Other information
Original language English
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
Keywords (in Czech) Marketing; hodnota; zákazník; obchod; cena produkt; kvalita produktu; kvalita služby
Keywords in English Marketing; (quality) value; customer; business; price of a product; quality of a service
Tags KEM2
Changed by Changed by: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Changed: 5/9/2014 09:23.
Abstract
In our contribution we highlight the importance of marketing and its great influence on running a business successfully. We present some results of the research focused on judging the process of providing quality value in business field.
Abstract (in Czech)
V příspěvku v úvodu upozorňujeme na důležitou roli marketingu, jako cestě k tomu, aby podnik v konkurenčním boji obstál a byl úspěšný. Prezentujeme vybrané výsledky průzkumu zaměřeného na hodnocení procesu poskytované hodnoty v obchodě.
PrintDisplayed: 28/3/2024 12:36