KMECOVÁ, Iveta, Robert ZEMAN, Daniel KUČERKA a Monika KUČERKOVÁ. Quality value analysis from customers' point of view. Science&Military. Liptovský Mikuláš: Armen Forces Academy of General Milan Rastislav Štefánik, roč. 9, č. 1, s. 54-57. ISSN 1336-8885. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Quality value analysis from customers' point of view
Název česky Analýza poskytované hodnoty v obchodě očima zákazníka
Autoři KMECOVÁ, Iveta, Robert ZEMAN, Daniel KUČERKA a Monika KUČERKOVÁ.
Vydání Science&Military, Liptovský Mikuláš, Armen Forces Academy of General Milan Rastislav Štefánik, 2014, 1336-8885.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky Marketing; hodnota; zákazník; obchod; cena produkt; kvalita produktu; kvalita služby
Klíčová slova anglicky Marketing; (quality) value; customer; business; price of a product; quality of a service
Štítky KEM2
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 5. 9. 2014 09:23.
Anotace
In our contribution we highlight the importance of marketing and its great influence on running a business successfully. We present some results of the research focused on judging the process of providing quality value in business field.
Anotace česky
V příspěvku v úvodu upozorňujeme na důležitou roli marketingu, jako cestě k tomu, aby podnik v konkurenčním boji obstál a byl úspěšný. Prezentujeme vybrané výsledky průzkumu zaměřeného na hodnocení procesu poskytované hodnoty v obchodě.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 15:24