TUŽOVÁ, Julie. The Ways of Dealing with Chronic Crisis. 1. vyd. Žilina: Žilinská univerzita v Žiline, 2014, 3 s. ISBN 978-80-554-0892-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Ways of Dealing with Chronic Crisis
Název česky Konkurenceschopnost firem v procesu zvládání chronické krize
Autoři TUŽOVÁ, Julie.
Vydání 1. vyd. Žilina, 3 s. 2014.
Nakladatel Žilinská univerzita v Žiline
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Účelové publikace
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-554-0892-7
Klíčová slova česky chronická fáze krize; cash flow; lidský kapitál; příležitost
Klíčová slova anglicky chronic stage of crisis; cash flow; human capital; opportunity
Štítky KEM2
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 25. 8. 2014 10:03.
Anotace
With regard to the long-running crisis, an organization begins to be in a chronic stage of crisis. This situation applies to organizations that do not manage the acute stage of the crisis and the long term that is on the brink its existence. It is essential to use existing resources and reduce any waste of resources in a crisis. During the long-term crisis, it is necessary to ensure sufficient cash flow and to minimize the spectrum of the organization's costs with regard to the most valuable asset, which is its human capital. The crisis should not be taken only in a negative sense, but it should also be understood as an opportunity and a challenge to the development of the organization and that would include its members.
Anotace česky
S ohledem na dlouhotrvající krizovou situaci se organizace začíná nacházet v chronickém stádiu krize. Tato situace se týká organizací, které nezvládly akutní stádium krize a dlouhodobě se nachází na pokraji své existence. V krizi je zásadní využít dosavadní zdroje a omezit jakékoliv plýtvání se zdroji. V průběhu dlouhodobé krize je nutné zajistit dostatečné cash flow a co nejvíce snížit spektrum nákladů organizace s ohledem na nejhodnotnější aktivum, což je lidský kapitál. Krize by neměla být brána jen v negativním slova smyslu, ale měla by být chápana rovněž jako příležitost a výzva k rozvoji organizace včetně jejích členů.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 17:35